5 lutego 2017

Creating my... horse! #26 /Zakończenie serii

Witam!

Oświadczam, że nasza zabawa z tworzeniem własnego konia została oficjalnie zakończona! W ostatniej ankiecie wybieraliście imię dla anglika i, ku mojemu zdziwieniu, zdecydowaliście się na... Danisławę. xD
Naprawdę mnie zszokowaliście i rozbawiliście, po prostu kocham Was xD ♥
A więc okazało się, że nasz anglik jest klaczą! Powitajmy w pełni już "gotową" Danisławę!


Chciałabym bardzo podziękować Wam wszystkim za udział w tej zabawie! Cieszyła się ona dużą aktywnością, co naprawdę dawało mi kopa do działania, by wszystko wyszło jak najlepiej! 💛

I na koniec takie pytanie: czy chcielibyście za jakiś czas nową serię na tej samej podstawie, tylko z postacią? Piszcie, co myślicie na ten temat! :D

Do zobaczenia! ♥

10 komentarzy:

  1. Danio to ja podeslalam ci to imie :D
    Ale jak to zobazylam to tak sie ucieszylam ze asz spadlam z krzesla

    Pozdrawiam Aglaya Greenchild

    Ps sory za orto ale telefon

    OdpowiedzUsuń
  2. TAK!!! Uwielbiam tego tybu serie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej! Moja Danisława wygrała :D XD Mam nadzieje że jesteś z niej szczęślowa XD

    Dajesz z tą nową serią! Czekam

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj daj daj nam postać chcemy ją chcemy jejejejejej jestes najlepsza Danielo! Widzialam cie kiedys na ciachu ale sie przenisolam na miodek gdy jeszcze nie bylo serwerów (nowych) i gratki wyswuetlen ... Ja bym mazyla xD i doradz mi plis albo ktos inny jakiego kupic magiczka konia rozowego czy zielonego? Mam niebeieskigo

    + kod VALENTINE 100 sc i 10 dni sr tylko dla nowych :(;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to oba mi się podobają, ale mam tylko zielonego, którego zdecydowanie mogę polecić :D Wybór należy do Ciebie ^^

      Usuń
  5. Imię trochę głupie xD
    (żeby nie było tekstów: Nie ma jak hejtować z anonima):
    - Katja Winterforce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, nie ja wybierałam xD Zaskoczyło mnie to i średnio pasuje do tego konia, ale przyznać muszę, że zrobiło mi się miło :D

      Usuń
  6. Ja zanim zakończyłaś serię trzymałam kciuki, żebyś wpadła na pomysł z człowiekiem x3. Według mnie to genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.