11 lutego 2017

Świnki w grze po raz kolejny!

Hej!

Wybaczcie, że piszę dopiero dziś, ale pewnie znacie mój powód - szkoła xD
Przybywam krótko omówić ostatnie aktualizacje :D Jak wiemy, zostały w nich dodane do gry świnki! Ostatnio gdy były, nie miałam okazji ich kupić, ponieważ nie miałam SR. Teraz mogłam skorzystać z okazji i po krótkim namyśle zdecydowałam się na różową świnkę ^^
Uwielbiam jej animacje! Moment, gdy chowa się lekko wgłąb torby jest naprawdę uroczy. Albo jej taniec, aww *-* Ogólnie to chyba zwierzaki z najlepszymi animacjami w grze :D


Pewnie zauważyliście już, że zdjęcie jest na jednym z mustangów z aplikacji. Mojego Pioruna przeniosłam do gry w czwartek, a pierwszy raz mogłam pojeździć na nim wczoraj. Nie żałuję, ponieważ jest piękny, na świetne oczka, a do tego jest na 10 lvl. Jeśli wahacie się nad tym, czy przenieść mustangi do gry, to mogę Was zapewnić, że się opłaca :D

A Wy kupiliście którąś ze świnek? Może zaproponujecie mi dla niej jakieś fajne imię?Napiszcie też, czy wasze konie z aplikacji mają już swoje miejsce w jednym z Waszych boksów w grze! :D

3 komentarze:

  1. Ja kupiłam prawie wszystkie 8)
    I mam tą samą co ty i się nazywa Pigi ^3^
    ~Amanda Mcwill

    OdpowiedzUsuń
  2. Peppa XD Ale mega blog *^*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie kupiłąm żadnych świnek. Po prostu nie chcę, bo żadko mam jakieś zwierzaki w torbie. Co do mustangów- nie mam sc i czekam na inne rasy.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.