2 marca 2016

Konie Pełnej Krwi Angielskiej + Star Stable Show

Hej :D


Nie było mnie tu chwilkę, prawda? :/
Przepraszam Was za to, ale po feriach mam trochę do nadrobienia co do szkoły i nie za bardzo mam czas na blogowanie, bo na SSO wchodzę na dość krótki czas.
Poza tym nie miałam o czym pisać xD
QFG postaram się dodać jutro lub w piątek :)
A teraz przejdźmy do aktualizacji :D
Ehe, postanowiłam dziś co nieco o nich napisać :P
A więc pierwszą i chyba najważniejszą rzeczą jest pojawienie się koni Pełnej Krwi Angielskiej z nowymi animacjami w grze :) Pewnie gdy tylko wejdę na Sosa co drugi koń to będzie właśnie ON. ._.
Z tego co widziałam na zdjęciach, to rewelacyjne nie są, szczególnie (jak dla mnie) siwy, ale to może się zmienić gdy się zaloguję xD
Więc co do koni: jeden z nich - kary, znajduje się w Fort Pinta, a pozostałe 2, czyli siwy i kasztanowy w Księżycowym Sierpie. Kosztują 890 SC.
Ja póki co nie kupię żadnego, gdyż ponieważ bo mam AŻ 168 SC C:
A co z Wami? Kupiliście/kupicie nowe konisie? Które? Jak je nazwaliście/nazwiecie? :D
Myślę, że gdybym miała kupować jednego z nich skusiłabym się na kasztanka, ale chcę jeszcze zobaczyć karusa w grze :D Poza tym i tak poczekam na nowe maści... 
Chciałabym zobaczyć jednego jabłkowitego *-* Kocham tą maść :D
Jakby ktoś nie wiedział jaka to, zdjęcie :)
|
|
|
V



A Wy jaką nową maść tych (lub innych koni z gry) chcielibyście zobaczyć? :D

Okok, trochę się rozpisałam co do tych koni... xD
A teraz już nieco krócej :)
Więc jak już wiecie The Star Stable Show powraca i zostaje aż do lata :D
Jeśli jeszcze nie obejrzeliście odcinka zapraszam ^-^


I co do filmiku... c:
 Padło pytanie co do powiększenia stajni. Okazało się, że jeszcze w tym roku zostanie to zrealizowane :D Ja się bardzo cieszę, zawsze mam dylemat, którego konia wysłać na wyspę, gdy jakiegoś kupuję :/

No dobsz, teraz może Wy coś napiszcie, bo ja się tu trochę "rozgadałam".
No cóż, kilka dni mnie nie było, takie są konsekwencje. Przykro mi. Musicie to znosić, że lubię się rozpisywać.

No ok, więc na tym kończę, do zobaczenia! ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.