15 marca 2016

Kod na węgierską koszulkę

Hej! ♥

Co tam? Jak tam? c:
W SSO pojawił się nowy kod na śliczną koszulę, bardzo mi się podoba *-*
Kod: MAGYARING2016
A oto ta koszulka *-*


I jak? Podoba się Wam? :D
A teraz 2 krótkie pytanka >3<
1. 
Czego spodziewacie się w jutrzejszej aktualizacji? :D Ja bardzo chciałabym nowe maści anglików i może jakąś zajawkę...? Np. kiedy pojawią się powiększone stajnie! *o*
2. 
Czy u Was rano też spadł śnieg? xDDD
(Wiem, dość dziwne, ale no... No ten, no... c:)
Wczoraj u mnie było np. baaardzo ciepło, miałam nadzieję, że taka pogoda się jeszcze utrzyma. Gdy rano zajrzałam za okno zobaczyłam wszystko w śniegu xD
Gdy wracałam ze szkoły, po śniegu prawie nie było śladu, tylko woda, błoto i "chlapa" >.<
Heh, ja już nie wiem, jaka pora roku się zbliża, rly xD
A jak tam u Was z pogodą? xD

Paaa ♥

2 komentarze:

  1. skąd wzięłaś taki szablon??:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon? Wybrałam go po prostu przy wyborze szablonów, musiałam poszukać, a kiedy trafiłam na ten to mi się bardzo spodobał :) Jakby co chodzisz na Projektanta szablonów i tam wybierasz :)

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.