8 marca 2016

Wyzwanie #2

Heeej! :D


Może zacznę od życzeń z okazji Dnia Kobiet? :D
Więc wszystkiego najlepszego dziewczyny, życzę udanego dzionka! ^-^
Dostaliście coś z tej okazji? 
Ja dostałam 2 lizaki od chłopaków z klasy, którzy rozdawali je też innym dziewczynom xD
Przy okazji zajrzyjcie TUTAJ
aby zobaczyć, co zespół SSO przygotował dla nas z tej okazji! :D

No ok, a teraz co do tematu posta... ;3
Razem z Nell, Lajonem i Aloesem nagrałam kolejne 2 wyzwania, lecz w formie jednego filmiku :D
Możecie go zobaczyć TU ^-^
Mam nadzieję, że się Wam spodoba :D
Pamiętajcie, że jeśli macie ciekawe pomysły na wyzwania, piszcie po prostu w zakładce "Wyzwania" :)

Jeszcze raz miłego dnia dziewczyny! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.