13 marca 2016

Moje pozostałe konta

Hejoszki! ^-^

Jakoś tak nie miałam pomysłu na posta... Pomyślałam, że wejdę na jedno z moich pozostałych kont w grze i trochę pojeżdżę :P W ten sposób pomyślałam, że zapoznam Was z moimi drugimi postaciami w SSO :D

Riley Machome

To z początku miało być konto mojej małej kuzynki, lecz po jakimś czasie stwierdziła, że go nie chce. Ja też na to konto nie wchodzę, może raz na kilka miesięcy, ale niedawno postanowiłam zajrzeć :) Dzięki różnym kodom, które zawsze wpisywałam miałam ponad 1000 SC i kupiłam karego anglika z FP :) Siedzi się na nim trochę dziwnie (tak, ma wielki zad xDD), ale np. stęp i kłus mi się podobają :)
Mam 3 konie, których imion nie pamiętam, nie byłam w stajni, przykro mi.
Mam tam startowca, karego oldenburga z FP i tego karego anglika ;3
Konto znajduje się na Lasku :)
Zrobiłam na nim kilka zdjęć, proszę bardzo :D






Augustina Monstergirl

Szczerze? To konto założyłam dla jaj xD Gdy zobaczyłam, że jest możliwość wybrania imienia Augustina, od razu postanowiłam założyć takie bobkowe konto :P Wynika to od mojej byłej nauczycielki matmy, na którą tak wołaliśmy w klasie... Augustina Montergirl - tak, to nie przypadek :D
Na tym koncie nie jestem cudem piękności, startowiec też mi się nie podoba, ale tak miało być xD
Nie zrobiłam jeszcze wszystkich misji, nie wchodziłam na to konto od dłuższego czasu :/
Znajduje się ono na Miodku :)
A tutaj zdj xD


(Te piękne minki koników :'D)

Więc jakby ktoś coś chciał, ale nie był na Ciachu, to i tak możemy spotkać się na innych serwach :D Z Ciacha nie odejdę ze względu na CHL, potem mogłabym nie mieć dostępu do tego serwera :P
A czy Wy macie jakieś "bobkowe" konta na SSO? Na jakich serwerach? :P

Papa! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.