10 marca 2016

QFG #7

Cześć! "3


Już jutro piątek, cieszem siem ^-^
Całkiem zapomniałam o QFG, miałam wrażenie, że w tym tygodniu już je robiłam x Ale gdy zajrzałam na datę to uświadomiłam sobie, że się myliłam :CCC
No, więc dziś szukałam kolejnych osób, aby zadać im pytanie :)
A dzisiejsze pytanie to:
Czego najbardziej nie lubisz w grze?
A tutaj kilka odpowiedzi :D







Jak widzicie, odpowiedzi są różne :P
A co ze mną? Hmm...
Nie lubię lagów, tego, że po ukończeniu zadać ze skoków nie można skakać, gdy nie ma się SR, że nie ma jeszcze jednego ciekawego terenu także dla nie-SR...
O stajni nie mówię, bo zostanie niedługo powiększona *-*
Hmm, to chyba tyle, albo po prostu o czymś zapomniałam xD
A Wy? Czego najbardziej nie lubicie w grze? :)

A teraz trochę z innej beczki...
Czy robiliście już zadania z tęczą? :D
Ja niestety nie mogę, jedynie mogę zobaczyć tęczę i dziś właśnie mi się to udało :D
Naprawdę fajnie to wygląda, polecam xP



Na dziś to wszystko, papa! ♥

1 komentarz:

  1. Ja chciałabym w grze jeszcze lonżowanie konia ;) I żeby np.można było trenować konia nie tylko w wyścigach ale też jak ktoś np. skacze na 'sucho' lub jak ktoś robi ujeżdżenie :D A po za tym fajne by też były wyścigi i zadania z ujeżdżeniem, crossem i bieganie przełajowymi ;)

    Anne Bunnyhand

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.