29 marca 2016

"Próba" chodów Karmela

Witam! ^-^


Ten post miał pojawić się... wczoraj.
Ale!
Kiedy chciałam wstawić zdjęcia, nie było ich w moim folderze. Mimo, że zapisałam je wcześniej i one tam były - tak nagle zniknęły. ._.
Już miałam zabierać się dziś za kolejne zdjęcia, gdy weszłam do folderu i BUM!
Zdjęcia wróciły! xD
Nie wiem, jak to się stało, mój laptop stroi sobie ze mnie żarty, choć Prima Aprilis dopiero w piątek ;P
(PS. Właśnie odkryłam, że zdjęcia jednak mi nie zniknęły, tylko zapisałam je przez przypadek w innym folderze. Brawo ja!)
No więc, zacznę od tej miłej wiadomości, iż po wielu trudach i staraniach, w końcu wytrenowałam wczoraj Cynkę, czyli Cinnamocookie ^-^



Po tym, jak Cynka osiągnęła już 15 lvl, postanowiłam osiodłać Karmela i wybrać się z nim na "próbę" chodów :D
Chodziło o to, abym dobrze przyjrzała się wszystkim chodom Anglików i po tym głębszym "przeglądzie" jestem wprost w nim zakochana *-*
Uwielbiam ich stęp, kłus i galop w dosiadzie. Ich stawanie dęba też jest dużo bardziej realistyczne *-* A co do szybszego galopu i cwału...? Już się do nich przyzwyczaiłam i mi się bardzo podobają ♥
Poza tym, gdy koń ma koreczki cwał nie wydaje się aż tak okropny xD Nie wiem czemu, ale tak mi się w każdym razie wydaje xD
Tym razem, zamiast tradycyjnie na ujeżdżalnię wybrałam się na padok przy Winnicy :)















Kocham chody tym koników *-*
A jak one Wam podobają? c;
Dziś tak tylko, żeby był temat, ale niedługo postaram się dodać QFG i może jeszcze coś wymyślę :)
Ps. Planuję też zrobić nową serię na blogu, lecz nie ma pomysłów... Jeśli wpadliście na coś ciekawego, co chcielibyście widzieć co tydzień na moim blogu, śmiało piszcie! :D
Papa! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.