9 marca 2016

Polowanie na tęczę!

Heeej! ;D


Dziś środa, więc aktualizacje! ^-^
W tym tygodniu są one bardzo ciekawe, więc postanowiłam, że je opiszę w tym poście :D
Zacznijmy może od tych ciekawszych rzeczy ;)
Zatem, jak zauważyliście po tytule, zostało dodane polowanie na tęczę! :D
Jest tu super mini gierka, ale niestety jeszcze nie do końca mogę ją Wam opisać :P
Nie byłam dziś jeszcze w grze, a poza tym nie mam SR i nie wiem, czy ta gra jest także dla mnie dostępna, choć szczerze wątpię :/
Jednak, na podstawie tego, co przeczytałam TU 
(przy okazji polecam, bardzo fajny blog :D) postaram się Wam co nieco powiedzieć :P
Więc tak: 
najpierw musimy znaleźć tęczę, a po dotarciu do niej idziemy do skrzata. Następnie po wyświetleniu się pewnej informacji zaczynamy mini gierkę :D
Po zakończeniu jej możemy wymienić kawałki złota na prezenty u skrzata :)
(na wymianę potrzeba 7 kawałków złota ;3)
No i na tym to polega :)

Teraz coś innego, ale też dość fajnego ^-^
Więc, została powiększona szafa w naszej stajni macierzystej! :D
Jak to teraz wygląda:
Ubrania: dotychczas 8 zakładek, teraz 10!
Sprzęt: dotychczas 8 zakładek, teraz 10!
Zwierzaki: dotychczas 6 zakładek, teraz 7!

Fajnie, że powiększyli szafę, chociaż mi to nic nie da xD Nie mam aż tak wypełnionej jej po brzegi xD

A teraz inne nowości z aktualizacji:
Eddie i Ferdinand otworzyli swój Targ w Wiosce Rybackiej;
w Centrum Handlowym pojawiły się nowe ubrania i sprzęt;
kolejny odcinek The Star Stable Show, który możecie zobaczyć TUTAJ :D

Z OSTATNIEJ CHWILI
(Hshshshs)

SSO informuje, że serwery zostaną jeszcze zamknięte przez jakiś czas, gdyż trwają dodatkowe naprawy. Prosili także, aby nie wkładać niczego do zakładki nr 8 w wyposażeniu dla koni w naszych szafach.
Zespół postara się to szybko naprawić, abyśmy mogli wkrótce grać ^-^

Na dziś to wszystko :) 
(Przepraszam za brak zdjęć, ale jak wiecie, nie byłam dziś jeszcze w grze :/)

Papa! ♥


2 komentarze:

  1. Świetny blog Danio. Oby tak dalej. :3
    Kojarzysz czy może nie kojarzysz, Lechu. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Leszek ♥ Oczywiście, że cię pamiętam! ♥

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.