21 sierpnia 2016

Creating my... horse! #10

Witam! :D

Nasza zabawa powoli dobiega końca. Jednak będą jeszcze być może 2 etapy, a potem może uda nam się wymyślić coś podobnego? ;)
Ok, ostatnio w komentarzach podawaliście propozycje ogłów (?), które udało mi się odtworzyć. Bardzo za wszystkie dziękuję! :D
Oto one:

Czarne westernowe ogłowie


Lawendowe westernowe ogłowie


Morskie westernowe ogłowie


Zwykłe lawendowe ogłowie


Zwykłe morskie ogłowie


Zwykłe czarne ogłowie z morskim nachrapnikiem i podgardlem


Zwykłe czarne ogłowie z morskim naczółkiem


Zwykłe brązowe ogłowie z morskim naczółkiem


Zwykłe czarne ogłowie


A więc, które najbardziej przypadło Wam do gustu? Nie zapomnijcie zostawić głosu w ankiecie! :D

Do zobaczenia! ♥

13 komentarzy:

  1. Zwykłe czarne oglowie według mnie najbardziej pasuje :D «Bernadette Swiftpie»

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo jest moje z morskim naczółkiem :)
    Arina szpiegu

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam świetny pomysł! Może na koniec zrobimy jeszcze głosowanie na budowę konia? Np. muskularny, koślawy xDD Mam nadzieję że rozważysz ten pomysł Danio :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, nie jestem świetnym grafikiem i nie znam się tak bardzo na budowie konia (chodzi mi o rysunki). Są osoby, które potrafią narysować konia ręcznie czy na komputerze bez patrzenia na przykładowe zdjęcie. Wiedzą, gdzie zrobić jaką linię, w którym miejscu dodać trochę cienia, ale ja nie mam takich zdolności xD

      Usuń
    2. Szkoda ale było by zabawnie i fajnie :D

      Usuń
  4. Danio, a będziemy wybierać kolor oczu i kopyt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, dobry pomysł :) Mogę to wprowadzić, wtedy zabawa potrwa dłużej :D Jeśli te dwa etapy się pojawią, to do zakończenia serii będziemy wybierać różne rzeczy jeszcze 4/5 razy :)
      Dzięki za pomysł! :D

      Usuń
    2. OOOO I jeszcze dekoracje!

      Usuń
    3. Tak, będą owijki i kokardki :)

      Usuń
  5. Danio, pomożesz? Nwm jak zrobić zakładki :/ Czy zakładki to strony? Niby się zrobiły, ale jednak nie :/
    Proszę pomóż!
    /Zsann

    OdpowiedzUsuń
  6. Danio, pomożesz? Nwm jak zrobić zakładki :/ Czy zakładki to strony? Niby się zrobiły, ale jednak nie :/
    Proszę pomóż!
    /Zsann

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładki, czyli strony, jak np. u mnie Kontakt, czy O Daniu? Jeśli tak, to jest to bardzo proste. Najpierw robisz taką stronę klikając "Nowa strona", tam piszesz wszystko to, co chcesz, a następnie publikujesz. Wiem, że się ona nie pojawia od razu. W tym celu musisz wejść na Układ, a następnie powinnaś mieć "Wszystkie kolumny" i "+ Dodaj gadżet" (jest to poziomy pasek zaraz pod "Nagłówek"). Pojawią ci się różne gadżety, ale ty wybierz "Strony" (musisz zjechać trochę na dół). Wtedy pojawią Ci się wszystkie utworzone przez Ciebie strony, wraz z Stroną Główną, a ty możesz je ułożyć w takiej kolejności, jaką chcesz. Jak skończysz klikasz "Zapisz" i ewentualnie na stronie "Układ" Zapisz rozmieszczenie. Po tym powinnaś mieć wszystkie wybrane strony na poziomym pasku, tak jak ja :)

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.