15 sierpnia 2016

Najpiękniejsze miejsca nocą

Cześć! ♥

Na początek: zapewne zauważyliście malutki zmiany w Menu? :)
Od dawna chciałam mieć podział Encyklopedii na osobne strony o danym temacie, jednak brakowało mi pomysłów a rozwijane menu nigdy nie wychodziło. Jednak w końcu zrozumiałam, jak mam wykonać to, co chcę i udało się! :D Jestem bardzo zadowolona z efektu, od teraz niektóre zakładki menu się rozwijają, a ja postanowiłam nieco odświeżyć niektóre strony dodając zdjęcia mojego autorstwa i trochę zmienić wygląd tych "wskazówek". Niebawem pojawią się dwie kolejne zakładki, ale dopiero nad nimi pracuję, więc cierpliwości! :D
No dobrze, przejdźmy do tematu posta :)

Już jakiś czas temu planowałam ten post i zaczynałam robić zdjęcia, ale gdy kończyłam grę byłam zmęczona i zamiast pisać w nocy posta wolałam już zasnąć :P
Mimo to zdjęcia mam a post daję trochę po czasie, do tego w dzień, ale to i tak nie ma znaczenia :D
Na wakacjach bywałam czasem w SSO nocą, aby trochę potrenować. Kiedy tak jeździłam w ciemności po Jorvik zauważyłam kilka cudownych miejsc, które nie wyglądają tak zjawiskowo w dzień :)

Jednym z takich miejsc jest Wioska Zachodni Przylądek. Może nie jest aż tak zjawiskowa, ale te wszystkie kolorowe lampki, światełka w oknach i cieplutkie kolory tego malutkiego, przytulnego miasteczka aż zachęcają do wejścia!



 Kolejne miejsce - Półwysep Południowego Kopyta. Niby takie zwykłe, dzikie miejsce, jednak miło jest tam pojeździć nocą, a przy okazji wjechać do Kamiennego Kręgu, skąd niebo wygląda naprawdę pięknie :D




Nowa Grań, jak każde zwykłe miasteczko w Jorvik. Światła w niektórych oknach, możemy to zobaczyć praktycznie wszędzie, jednak nie w takim "porządku", jaki tu panuje. Równo ustawione domu dają fajny efekt, no i oczywiście ten Ricky, który wciąż trenuje :')




Księżycowy Sierp to jedno z najpiękniejszych miejsc w SSO nocą, jednak chodzi mi tu głównie o Młyn wodny. W dzień możemy zobaczyć niewielkie światełka, podobne trochę do tych przy domku Pani Holdsworth w Moorland. Ale nocą t miejsce wygląda tak pięknie, magicznie, tajemniczo... Do tego przy samym młynie można zauważyć coś na kształt świetlików czy gwiazdeczek *-* 
(I tutaj skojarzenia z wróżkami z "Dzwoneczka" xD)
 Uroku dodają te wszystkie drzewa. bardzo się cieszę, że w SSO powstało takie cudowne miejsce :D




Jak już wcześniej mówiłam, praktycznie wszystkie miasteczka w SSO wyglądają nocą dość podobnie. Jednak przejeżdżając przez Valedale natknęłam się na domek Avalona, który szczególnie przykuł moją uwagę. Przyjrzyjcie się! 
Chatka druida jest naprawdę śliczna z tymi światłami w oknie, nie uważacie? :)


Na koniec zostawiłam najpiękniejsze dla mnie miejsce. W ciągu dnia jestem tu tylko po to, by zrobić wyścig, jednak w nocy warto tu przyjechać! *-*
Niebo wygląda zjawiskowo, to głównie ono zachęca mnie do odwiedzania Wzgórza Stracha
a na Wróble. Jeśli kiedyś będziecie grać w nocy, koniecznie odwiedźcie te miejsca, szczególnie to wzgórze, bo naprawdę warto zobaczyć te wszystkie piękne piksele :)




A czy Wy znacie jakieś piękne miejsca w SSO poza tymi, które wymieniłam? :D
Piszcie! :3
PS. Jeśli pewnej nocy będziecie mieli ochotę pojeździć po Jorvik nie radzę przejeżdżać obok Slalomu Zombie przy Jeziorze Valedale. Kiedy miniecie to miejsce automatycznie zrobi się Wam wieczór i żeby odzyskać noc trzeba zrobić reloga gry :P

Na dziś to wszystko, do zobaczenia! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.