4 sierpnia 2016

Star Stable Tag

Witam Was! :D

Na początku chcę tylko poinformować, że w tym tygodniu pojawi się jeszcze seria z naszym blogowym koniem oraz być może coś nowego :D
(Gdy tylko wymyślę nazwę, joł.)
A przechodząc do rzeczy...
Zapewne pamiętacie mój ostatni post z nowym Challenge'm, który krąży wśród SSO'wych blogerek, prawda? Teraz pojawiło się coś podobnego, jednak jest to Tag, także przechodzący z bloga na blog :D
Niestety nie wiem, kto to zapoczątkował, ale nominację dostałam od Zity Queencamp,
za co bardzo dziękuję! ^-^
Szczerze, to liczyłam, że w końcu ktoś mnie nominuje, ale cii... :D
No dobrze, a zatem oto wszystkie pytania! 

1. Od ilu lat grasz w SSO?
Swoją grę zaczęłam w 2013 roku, to był czerwiec lub lipiec. Jednak grałam dość krótko, bo mi się nudziło samej, a dopiero na początku 2014 roku powróciłam i gram do dziś :)

2. Jak poznałaś Star Stable?
A więc 2013 roku była u mnie kuzynka ze Stanów Zjednoczonych i zobaczyłam, że zaczęła grać w jakąś grę o koniach. Przyglądałam jej się i stwierdziłam, że też chcę w to zagrać :D

3. Jakie konie byś dodała?
Niestety nie znam się za bardzo na rasach, ale myślę, że hucułki ^-^
Są taaaakie słodkie ♥ Poza tym też może koniki polskie, to byłaby taka "chluba" dla polskich graczy, ale myślę też, że mogłyby być podobne do fiordów, chociaż... Kto wie? :D

4. Jaką opcję byś dodała?
Chciałabym coś w stylu przycisku, dzięki któremu moglibyśmy widzieć tylko i wyłącznie siebie. Przydałoby się to szczególnie do zadań z aktualizacji czy mistrzostw.
Do tego też możliwość zaznaczenia kilku znajomych, których chcemy widzieć razem z nami. To z drugie strony byłoby przydatne do robienia grupowych zdjęć czy nagrywania filmików na YT, gdzie inni często wchodzą nam w kadr ;)
To jeden z moich pomysłów :D

5. Czy zmieniłabyś swoją nazwę w SSO?
Zdecydowanie nie, choć moje nazwisko pojawiło się z przypadku i mimo że brzmi "Księżycowe Drewno", to przyzwyczaiłam się do niego :D A co do imienia, to zawsze chciałam nazywać się w grze Dominika, tak jak w realu, bo obserwując grę mojej kuzynki widziałam takie imię. Jednak przy tworzeniu konta nie znalazłam Dominiki, a wybrałam Danielę, bo tak nazywa się moja dobra koleżanka z klasy. Ale bez Danieli nie byłoby Dania! Więc jestem zadowolona ze swojej nazwy :D

6. Jaka rasa koni w SSO najbardziej Ci się podoba?
Islandy, zdecydowanie :D Tuż za nimi są nowe Angliki, Morgany oraz odnowione fryzy. Nie pogardzę też ładnym koniem kształtu startowca, mimo wszystko bardzo je lubię! 

7. Co byś zrobiła, gdyby biuro usunęło Star Stable i wszystkie aktualizacje?
Albo żądała zwrotu pieniędzy, albo przywrócenia gry xD 
Na szczęście nikt nie ma tego w planach, przecież SSO ma tak wspaniałych fanów, że chyba nie chcieliby tego stracić, także nie muszę się tym zamartwiać xD

8. Co najbardziej lubisz w SSO?
Jejku, trudne pytanie... Naprawdę nie wiem xD Chyba to, że ta gra jest online, bo dzięki temu poznałam wspaniałe osoby, z którymi utrzymuję stały kontakt :D
Ja ogólnie lubię wszystko w SSO ;)

9. Jakie zwierzę do torby byś dodała?
Może napiszę trochę inaczej...
Chciałabym, aby pojawiła się opcja zaprojektowania swojego zwierzaka. Byłby do wyboru np. pies, kot i królik, tak, jak jest teraz. Byłyby na początek poszczególne kolory sierści, potem do wyboru np. plamka na ogonie, nosie, czy "skarpetki" na łapach itp. Ja wtedy chętnie stworzyłabym swojego psa Reksia ♥
A jeśli chodzi o inne zwierzaki, to nie mam zielonego pojęcia :P

10.  Jaka rasa koni w SSO Ci się nie podoba?
Tutaj zazwyczaj wszyscy piszą, że konie kształtu startowca.
U mnie tak nie jest, uwielbiam mojego Will'a oraz inne konie tego kształtu, dyskutowałabym jedynie z niektórymi maściami :P
Chyba nie ma takiej rasy, której bym nie lubiła :)

A teraz nominuję

Miłego dnia! :3

3 komentarze:

  1. No to się doczekałaś tej nominacji xD
    A pomysł z zaprojektowaniem swojego zwierzaka świetny.. chociaż pewnie nie byłoby jakiegoś ptaszka T^T. Bardzo bym chciała żeby wprowadzili je do torby bo dla mnie to naj zwierzęta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D W sumie jakieś ptaszki byłyby fajne, np. takie kaczki xD

      Usuń
  2. Dziękuję za nominacje! :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.