5 sierpnia 2016

Nowy imidż Dania

Cześć :)

Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad zmianą fryzurki, a nawet koloru włosów. Z jednej strony bardzo podobają mi się inne, ale z drugiej jakoś ciężko było mi się rozstać z rudością czy czerwienią. Ale przeglądając różne fryzury odkryłam jedną bardzo fajną, a do tego taka, która nie odbiegała zbyt od mojego ukochanego koloru :D




Jakoś nigdy nie sądziłam, że powrócę do fryzury o takim kształcie, ale jak widać plany się zmieniły :P Jestem z tych włosów bardzo zadowolona, choć jeszcze muszę przyzwyczaić się to koloru bordo zamiast czerwonych :P
I jeszcze jedno: na razie nie będę zmieniać nagłówka bloga tylko ze względu na zmianę włosów. Wiadomo, że inny pojawi się na jesień ;)

A więc do następnego posta! :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.