24 sierpnia 2016

Nowe sportowe fryzy

Hej! :)

Już jakiś czas temu serwery zostały otwarte, a wraz z nimi w grze zawitały odnowione Sportowe Konie Fryzyjskie! 

W ilu maściach są dostępne?
W trzech.

Ile kosztują i gdzie się znajdują?
Znajdują się w Nowej Grani i każdy z nich kosztuje 890 SC.

Czy są ograniczenia?
Na stronie pisze, że trzeba być przynajmniej na 15 poziomie, a w grze po kliknięciu na konia na jego karcie pisze, że wymagany lvl to 8, natomiast są dostępne w Eponie więc trzeba mieć przynajmniej 16 lvl, żeby Eponę odblokować i je kupić.
A poza tym nie ma żadnej reputacji, aby móc je kupić.


Teraz moja krótka ocena.
Pierwszy, można powiedzieć kary sportowy fryz jest u mnie na drugim miejscu. Na pierwszy rzut oka przypomina nieco klasycznego matowego fryza z Farmy Steva, jednak po dokładniejszym spojrzeniu na niego można stwierdzić, że jest całkiem inny.
 Nie podoba mi się jego grzywa, która przechodzi z czerni do brązu na końcach. Na zdjęciu nie jest to widoczne, ale na grzbiecie ten koń na malutkie jasne kropeczki, które są całkiem urocze, ale nie powalają mnie na kolana.

Drugi, myszaty (chyba można nazwać go myszatym, prawda?) wygrywa w moim rankingu. Jest prosty, ma całkiem ładne kolory i pasującą grzywę, a do tego śliczne brązowe oczka. Mimo to nie wiem, czy go kiedyś kupię. Racja, najbardziej podoba mi się z tych trzech, jednak na razie wolę zakupić inne konie :)

Trzeci fryz, sama nie wiem jak określić jego maść. Niby gniady, a jednak jego grzywa, która podchodzi pod blond... Jak dla mnie to najgorszy koń i jest u mnie na ostatnim miejscu. Myślę, że byłby całkiem ładny, gdyby nie ta grzywa. Jeśli byłaby czarna, ten koń mógłby być jednym z piękniejszych koni w SSO. Jednego jestem pewna - nigdy, przenigdy go nie kupię xD

A Wy zakupiliście już nowe sportowe fryzy? Podobają się Wam, a może wolicie zainwestować w inne rasy?
Który jest Waszym ulubionym, a którego nie lubicie?
Piszcie! :D

10 komentarzy:

  1. Wiesz że mam dokładnie taką samą opinie jak ty? :D Siwek podoba mi się najbardziej, ale konie nie powalają na kolana więc mam zamiar zakupić sobie Walijczyka <3 Te maści...Tak jakby SSO chciało bardziej uleprzyć maści, ale jakoś im to nie wyszło...Szczerze to chyba wole te fryzy odnowione, ale nie te sportowe. Jak już mówiłam nie wyszło i to i...trudno :D Jak to się mówi: "Mówi się trudno i płynie się dalej" XD

    ~Anne Bunnyhand
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze trzy pytania xD
    Jak zrobić coś takiego jak ty masz, ilość wyświetleń? xD
    I obserwatorów? xD
    I link do kanału na YT? xD
    To chyba tyle
    Jak mi się coś przypomni to napiszę xD
    Pozdro
    -Zsann

    OdpowiedzUsuń
  3. A i zdjęcie nad tytułem bloga xD
    A i mój blog to: Star Stable-Zsann

    OdpowiedzUsuń
  4. Znaczy StarStable według Zsanett xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz fcb? Może powiem Ci wszystko na priv, zamiast tak publicznie xD Albo wpisz na internecie, jak dodać coś tam coś tam na bloga to ci się pojawią rózne poradniki na blogach. Rób co chcesz xD Jakby co pisz na e-mail lub fb ;)

      Usuń
    2. Nie mam fcb. Napiszę Ci później na pocztę xd

      Usuń
  5. Jeśli chodzi o trzeciego konia to całkowicie się zgadzam ;). I mnie pierwszy jest ten kary z brązowymi końcówkami grzywy, a ten myszatek - drugi ;)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.