11 sierpnia 2016

Stroje - "Jeans w roli głównej"

Hejka! ♥

Dawno nie było strojów, nieprawdaż? :D Ostatnio chyba na święta, chyba, że coś przeoczyłam... Jakoś całkiem wypadło mi to z głowy, a taki post zaproponowała mi moja czytelniczka Abbie Sweetrider, o ile dobrze pamiętam :) 
Dziś postanowiłam się za to zabrać :) A więc zapraszam na 3 propozycje jeansowych strojów! :D

1




Koszulka - Obserwatorium
Spodnie - Jorvik City Plaza
Buty - Jorvik City Plaza
Kapelusz - Miasteczko Srebrna Polana
Rękawiczki - Jarlaheim

Siodło - Farma Merleya
Czaprak - Wioska Zachodni Przylądek
Ogłowie - Farma Marleya
Kokardki - Jorvik City Plaza



Koszulka - Jorvik City Plaza
Spodnie - Jorvik City Plaza
Buty - Jorvik City Plaza
Kapelusz - Miasteczko Srebrnej Polany
Rękawiczki - Jarlaheim

Siodło - Farma Marleya
Czaprak - Miasteczko Srebrnej Polany
Ogłowie - Jorvik City Plaza
Kokardki - Fort Pinta



Koszulka - Jorvik City Plaza
Spodnie - Miasteczko Srebrnej Polany
Buty - Jorvik City Plaza
Kapelusz - Moorland
Rękawiczki - Jarlheim

Siodło - Farma Merleya
Czaprak - Jorvik City Plaza
Ogłowie - Farma Marleya
Kokardki - Jorvik City Plaza

Oto wszystkie stroje, mam nadzieję, że się podobają :D
Postaram się teraz nieco częściej dodawać takie posty ^-^
To bajoo! ♥

7 komentarzy:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.