6 sierpnia 2016

Indycze ciekawostki #1

Witam! :D

Tak, oto nadeszła pora na nową, mała serię, choć ten pierwszy wpis może nie będzie aż tak pociągający... xD
Będę tu przedstawiać Wam co jakiś czas różne ciekawostki z SSO oraz rzeczy, na które zazwyczaj nie zwracacie uwagi, a mogą Was naprawdę zaskoczyć :D
Jeśli również zobaczycie coś takiego, możecie o tym do mnie napisać na mój Facebook lub na e-mail danio.moon@op.pl
Wtedy bardzo chętnie opiszę to w następnym poście! :D Miejcie oczy szeroko otwarte ^-^
Tylko proszę, nie piszcie o tym, co zobaczycie w komentarzach, aby nie zepsuć innym tych "wrażeń" xD
A nazwa...? "Indycze ciekawostki"... No więc, nie wiem, jak Wam to wyjaśnić xD Pewnej nocy byłam w Star Stable, rozmawiałam z koleżanką na Skype, a poza tym w grze były moje 2 dobre koleżanki. Zaczęłyśmy "indykować", czyli jeździć na islandach töltem, bo przypomina nam to trochę uciekające indyki xD Następnie zastanawiałam się nad nazwą tej serii, a koleżanka napisała "Indycze ciekawostki", na co ja zaczęłam się śmiać, ale gdyż nie miałam lepszych pomysłów to stwierdziłam, że jest całkiem ok xD A zatem tak to powstało c:

No dobrze, na początek kilka słów o samym SSO. Odpowiedzi otrzymałam od Pani Oli przez Facebooka :) Ale obiecuję, że w kolejnych postach będzie ciekawiej, to tak na dobry początek ;D

1. W biurze Star Stable pracuje obecnie około 70 osób, a część z nich to konsultanci z zewnątrz.

2. Spośród wszystkich pracowników są tylko 2 osoby z Polski: Pani Ola, pracująca w Supporcie i jako Game Master Lovisa oraz Pani Olga, która pracuje tylko w Supporcie :)
Pewnie zapytacie: co z Panią Izą i Sylwią?
A więc P. Iza nie pracuje już prawie rok, a P. Sylwia ze względu na studia musiała niestety zrezygnować :/ Takie informacje dostałam od P. Oli :)

3. Prace nad grą rozpoczęły się już w 2011 roku, a pierwszy raz można było zagrać 3 października 2012 roku :)

4. Kot, który daje nam rady i podpowiedzi podczas ładowania się gry nazywa się Rufus :D

5. Pierwszymi dodanymi do gry końmi, które można było kupić były te oto Morgany :)


Na razie to tyle, wybaczcie, że może być trochę nudno, ale jak mówiłam postaram się, aby następnym razem było lepiej :D Mam tylko nadzieję, że "materiały" nie skończą mi się szybko, więc nie będę dodawać ich zbyt wiele w jednym poście :)
Pamiętajcie, że liczę także i na Was! :D

Papa! ♥

3 komentarze:

  1. Cześć danio ale się cieszę że cię spotkałam dziś na sso

    ~ Abbie Sweetrider

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.