9 listopada 2016

Całkowicie nowe wariacje!

Cześć! :D

Dziś dzień aktualizacji! Wiele osób spodziewało się nowych stajni, ale ja myślę, że pojawią się one pod koniec lub ewentualnie w połowie listopada. Byłam więc pewna że dziś nic z tego nie będzie xD
Mimo to do gry zawitały nowe maści trzech koni! Są to:

Siwy Sportowy Koń Fryzyjski, którego można kupić w Księżycowym Sierpie za 890 SC
Gniady Koń Lipicańcki znajdujący się w Nowej Grani w cenie 949 SC
Skarogniady Kuc Walijski, który czeka u Hermita na Południowym Kopycie za 790 SC


Poza tym Targ Koni w Forcie Pinta oraz nowe ubrania!


Podobają się Wam konie? :D
Mnie na początku zachwycił lipek i na pewno kiedyś go kupię :D
Tymczasem do mojej rodzinki dołączył... nowy siwy fryz! ♥
Na początku ze zdjęcia jakoś nie przypadł mi do gusty, ale gdy zobaczyłam go w grze...
Wiedziałam, że muszę go mieć! Tak więc w mojej stajni znalazł, a raczej znalazła się klacz imieniem Winterspark, co oznacza Zimowa iskra.
Dziś dość szybko udało mi się wybrać odpowiednie imię, co należy do rzadkości xD
Jestem zachwycona tym koniem! Choć bardzo lubię maść siwą, to mój jedyny taki koń to kuc, jakoś inne rasy nie zawsze mnie zachwycały. Wcale nie żałuję, dlatego mogę go każdemu polecić! ♥
Łapcie kilka zdjęć z mojej krótkiej sesji ^-^









Macie może jakieś pomysły, co do przezwiska dla tej pani? :D
Może imiona z jakichś książek, filmów? A może w Waszej stajni jest jakaś siwa klacz? Chętnie przeczytam wszystkie propozycje, bo na chwilę obecną mam pustkę w głowie :P

A Wy kupiliście któregoś z nowych piękności? 

Papa! ♥

9 komentarzy:

  1. Ja proponuję Iskierka :D Ja nie miałam SC i nie kupiłam ani jednego konika. A tak poza tym to śliczny też fryzik

    Ps. Kiedy ty kupowałaś fryzika to ja isla trenialam ( sama wiesz bo ze mną pisałaś xd)

    BUZIAKI
    Abbie Sweetrider

    OdpowiedzUsuń
  2. A!i gdzie są nasze indycze ciekawostki cooooo.? Xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli o to chodzi to w chwili obecnej nie mam materiałów. Przez te wolne dni spróbuję coś zrobić, jednak mam mnóstwo obowiązków i pomysłów, co zajmie mi trochę więcej czasu.

      Usuń
  3. Ja mam siwą klacz w stajni i nosi imię Luiziana <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Może być Aksamitka albo Sparkle. U mnie brak sc więc nic nie kupiłam, chociaż konie mi się podobają (a to jest żadkość w takich aktualizacjach, kiedy dodają 3 nowe maści). Na lipicana czekałam, szkoda tylko że nie ma odmiany. Fryzek też ładny- nie podobają mi się nowe fryzy ale ten mnie zauroczył. Kucyk walijski jest śliczny, ale go nie kupie, bo moim zdaniem walijczyki są za drogie jak na kucyki, chociaż kiedyś na pewno jakiegoś kupie. Teraz zbieram na kasztanowatego andaluza, albo na tego mustanga co ma wyjść.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.