28 listopada 2016

Moja Stajnia - zajawka!

Cześć! 


 Dziś poniedziałek, czy tylko ja uważam, że 2 dni weekendu to nieco za mało? :/
No ale na pocieszenie otrzymaliśmy genialną zajawkę nowych stajni! Pojawiła się ona na kanale SSO, jest naprawdę boska! *-*


Nie mogę już doczekać się środy! Stajnia jest taka wieeelka, do tego ta siodlarnia, miejsce do czyszczenia koni... To chyba jedna z najlepszych aktualizacji Star Stable!
Niestety w środę mam wycieczkę szkolną, więc pewnie wejdę trochę później :/
Podobają się Wam stajnie? Co o nich myślicie? :D

1 komentarz:

  1. Witom :)

    Uważam że stajnia wygląda świetnie. Te wielkie boksy, tabliczki z imonami koni, siodlarnia i myjka... SUPER! Zespół SSO na prawdę dał z siebie wszystko ;)

    ~ Abbie Sweetrider

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.