13 listopada 2016

Zapowiedź Q&A

Witam! ♥

Jak pewnie zauważyliście po tytule, postanowiłam zrobić pierwsze Q&A! 
Nigdy tego u mnie nie było i pomyślałam, że to dobra okazja, abyście mogli się czegoś więcej o mnie dowiedzieć ;)
Przez tydzień możecie zadawać w komentarzu dowolne pytania, poza bardzo prywatnymi, np. gdzie mieszkam, jak mam na nazwisko itp.
W następną sobotę ukażą się wszystkie Wasze odpowiedzi na pytania! :D
Czekam, zobaczymy, co takiego wymyślicie, nie mogę się doczekać!


Do zobaczenia! ♥

11 komentarzy:

  1. w jakim województwie mieszkasz B)
    Jak dowiedziałaś się o sso?
    Czm wciąż grasz w tą grę B)?
    Za co lubisz sso?
    Za co lubisz Chl?
    Jak poznałaś się z bff?
    Czm masz bloga?
    Czy lt jest wciąż tajemnicą?
    Mogę na cb mówić Danisława z Dani?
    Gdyby nie było chl w jakim klubie byś się teraz znalazła?
    Masz coś przeciwko temu żeby zajrzeć na mojego bloga?
    Kto ma według cb najlepszego Bloga i kanał?
    Wymień 3 osoby których nie lubisz?
    Będzie jeszcze jakaś seria na blogu? oprócz tego konika? xd
    Co zrobisz jak konik będzie mieć wszystko (oby tak nie było o.o) ?
    Lubisz mnie C:
    Ja cb kocham
    Pozdrowisz? xd?
    Kiedy będzie coś na kanale?
    Kiedy zrobisz następne wyzwanie :D?
    Na jaki serwer zagraniczny byś się przeniosła?
    Czego chcesz jeszcze w sso?
    Jesteś za jeśli chodzi o tą nową grę którą dodadzą w nowym roku?
    Jak długo jeździsz konno jeśli wgl jeździsz?
    To chyba wszystko jakby co to dołożę xd
    bayo
    ~Ama

    OdpowiedzUsuń
  2. Co byś dodała do SSO? A co byś zmieniła? Jak oceniasz wygląd koni w grze?

    OdpowiedzUsuń
  3. Co Cię wkurza w SSO?
    Co najbardziej ludzisz w SSO?
    Zmienilabys swoją nazwę w SSO?
    To tyle. Ama zabrała mi prawie wszystkie pytania >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulubiony serial/film/książka?

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy masz urodziny

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki jest twój ulubiony koń w SSO?
    Jaki twój ulubiony kolor?
    Grasz w inne gry?
    Najbardziej częsta liczba twoich star coins?
    Pozdrów proszę Karoline Darkberg

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy kojarzysz Margaret Westahven? xD (Moja znaj o3o)
    Grasz w Alicie Online?
    W jakim klubie byłaś przed Clow Hunters Legion? xD

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Co byś zrobiła, gdyby sso zmieniło grafikę na taką jak w tym filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=bhUIngB-Keo
    2. Na jaki teren najbardziej czekasz? ( Ja na następną część GHV)
    3.Co robisz gdy nie masz zadań na sso?
    4. Co sądzisz o nowych mustangach?
    5. Na jaką aktualizację z 3 podanych najbardziej czekasz (Miasto Jovrik, Zadania z Anne, Nowe stajnie)
    6. Lubisz grać w sso w nocy?
    7. Znasz Riding High, a jak tak czy czekasz kiedy ta gra wyjdzie.
    8. Ulubiona rasa konia w realu.
    9. Ulubiona rasa psa.
    10. Pies czy kot
    11. Lubisz swojego startowca?
    12. Co częściej kupujesz ubrania czy nowe konie (w sso)?
    13. Ile razy w życiu kupowałaś sc?
    14. Jaka była twoja najdłuższa przerwa od grania w sso?
    15. Wolisz zupę pomidorową czy rosół?
    16. Kojarzysz mnie?
    17. Ulubiona książka...
    18. Znienawidzony przedmiot w szkole...
    19. Malowanie czy śpiewanie?
    20. Co byś wzieła ze sobą, gdyby ziemię opanowali kosmici (max.5 rzeczy) i gdzie byś się schroniła?

    OdpowiedzUsuń
  9. jak długo grasz w sso

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.