4 listopada 2016

Zajawka nowego terenu!

Cześć! ♥

Dziś na SSO'wym Instagramie pojawiła się najnowsza zajawka! Dotyczy ona nowego terenu, aww! Sami zobaczcie *-*


Chyba już wiem o co chodziło, kiedy Pani Ola powiedziała, że będziemy inaczej poruszać się po nowym terenie oraz inaczej do niego wchodzić! Cóż, przypomina mi to Miasto Jorvik, nie uważacie? Hmm, to miejsce nie wygląda na odpowiednie dla konia. Być może to miasto znajduje się w jednej części całego nowego terenu? Byłoby beznadziejnie, gdyby nie można było poruszać się po całym miejscu bez konia :/
Jeśli chodzi o wygląd miasta - WOW. SSO się naprawdę postarało! Już nie mogę się doczekać :D Ale... widzicie ten tramwaj? Chwila, do czego on jest "przymocowany"? Czy jego... ymm... ta taka "ręka" (pomocy, nie znam się na tramwajach D: ) nie jest przyczepiona do żadnych linek, czy czegoś tam? xD A może po prostu tego nie widać? Hmm, cóż, zobaczy się :D
Zauważyłam jeszcze jedną rzecz. Mianowicie SSO powoli zmienia się w taką bardziej "super grę na dziewczynek z modą i nowoczesnością". Oczywiście, nie zawsze, ale często. Cóż, mam nadzieję, że SSO na zawsze pozostanie świetną grą o koniach, gdzie głównie to się liczy, a nie jakieś nowe ubrania, czy miasta przypominające współczesne.
A Wy jak uważacie? :D
Piszcie, czekam na Wasze opinie na temat nowego terenu! :3

9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że oprócz miasta dodadzą jeszcze jakieś pola wokół niego i jakąś stajnie. Też nie widzę linek od tramwaju. Co do miasta, to wjazd do niego koniem psuł by cały urok nowoczesnych miast. Ja mówiąc szczerze wolę wioski, albo małe miasteczka, takie jak Srebrna Polana, czy Jarlaheim, niż takie nowoczesne. Nowa Grań jeszcze ujdzie, ale taka metropolia? Lepiej by było, jakby przy mieście była stajnia, w której możemy postawić konia, niż jechać tam autobusem, statkiem itp. do miasta, bo straci to swój urok. Jestem ciekawa jak zrobią dojazd do tego miejsca (konno oczywiście, albo przynajmniej do tej stajni, którą sobie wymyśliłam) bo chyba nie przez góry Jora (bądźmy szczerzy, napewno będziemy musieli płynąć promem). Mam nadzieję że sso doda niedługo nowe stajnie, zadania z fabuły i miasto Jovrik.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo podobne zdanie! Myślę, że dojazd tam będzie promem, bo autobusem raczej by nie wyszło z koniem. Nie chciałabym, aby SSO dodawało coraz więcej takich terenów, gdzie poruszamy się bez koni - w końcu o nich jest ta gra. :)
      Również pozdrawiam! :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Też mi to wygląda jak miasto Jorvik :D! Może będziemy jeździli tam tramwajami i samochodami/taksowkami zamiast podwozkami? I może będą zadania na prawo jazdy xDDDD?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xDD Cóż, myślę, że mimo wszystko zepsułoby to cały urok SSO, cóż xD

      Usuń
  3. ale czy tasm będzie mozna jexdzic konno czy tylko na nogach, szkoda że dali tylko jedno zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w samym mieście będziemy poruszać się pieszo, jednak na pewno będą pozostałe duże części terenu, gdzie będziemy jeździć konno ;)

      Usuń
  4. Wygląda ekstra! Nie mogę się doczekać. I nawet jakieś szczególne odchyły od "końskości" nie będą mi przeszkadzać - większość tego klimatu została w starych grach z Jorvik, a w SSO chętnie zobaczę coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.