29 listopada 2016

Kod na torbę dla zwierzaka

Cześć! 

Przychodzę tylko poinformować Was o nowym kodzie, który daje nam śliczną, brązowo-niebiesko-białą torbę na zwierzaka!
Kod:
SCOTSSOBAG


Przepraszam za to, że sprzęt nie pasuje do torby, lecz brakło mi czasu, żeby coś połączyć, w dodatku przeszkadzały mi lagi :/
Ale torba jest bardzo ładna i myślę, że fajnie można dopasować ją do różnorakich zestawów :D

PS. Już jutro nowe stajnie, cieszycie się? Widziałam informację na jednej grupie na Facebooku, że te aktualizacje mogą zająć dłużej niż zwykle, także trzeba będzie wykazać się cierpliwością, moi mili! :D

Do zobaczenia! ♥

2 komentarze:

  1. Cześć CX

    Daniu dziękuję za kod do pięknej torby, co prawda ja za tymi torbami nie przepadam to dla tej chyba zrobię wyjątek. ^^ A jeśli chodzi o stajnie to jestem bardzo podekscytowana, szkoda że będziemy musieli czekać trochę dłużej niż zwykle, ale rozumiem że to jest jedna z większych aktualizacji

    ~ Abbie Sweetrider

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki śliczne za kod :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.