25 listopada 2016

Mustangi

Witam! ♥

Przepraszam, że piszę o mustangach dopiero dziś, ale szkoła robi swoje :P
Na pewno wiecie już o nowych koniach, ale nie zaszkodzi sobie poprzypominać :D
A aktualizacji zostały dodane 3 maści mustangów:
kara
gniada
srokata


Wszystkie konie kosztują 969 SC i można je znaleźć na Farmie Marleya.
Jak dla mnie cena jest trochę za wysoka jak na te konie. Na początku nie byłam nimi zachwycona, ale jednak baaardzo mi się spodobały ♥ Mimo to poczekam na nowe maści, może jakaś z nich bardziej mi przypadnie do gustu :D
Jak wiecie nie kupiłam mustanga, ale mam dla Was zdjęcia!
Dziękuję Kasji Seadaughter (Hajs ♥) za chwilowe użyczenie mi konta! 
Bardzo spodobało mi się brykanie oraz stawanie dęba, jest takie boskie! *-* I ten galop, aww... Chyba niedługo się skuszę :P
Póki co moimi ulubieńcami są srokacz i gniadosz, ale zobaczymy, jakie maści będą pojawią się następnym razem ;)






Macie już swoich ulubieńców, czy czekacie na inne maści? :D

Zaraz zaraz! To nie koniec, być może zauważyliście niedawno nieco inne zachowanie naszej postaci...?
Otóż to! Do gry zostały dodane nowe animacje, które są naprawdę świetne :D
Naciąganie palców, otrzepywanie się, spoglądanie w tył... Jestem jak najbardziej za!
Niestety nie mam już zdjęć, ale myślę, że jeśli przyglądniecie się tym animacjom u siebie, efekt na pewno będzie lepszy :D

Do zobaczenia! ♥

2 komentarze:

  1. czekam na nowe maści :D hyhy a ja się tak śpieszyłam z trenowaniem islanda, że nie mam co trenować xdd

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.