29 listopada 2016

Kod na torbę dla zwierzaka

Cześć! 

Przychodzę tylko poinformować Was o nowym kodzie, który daje nam śliczną, brązowo-niebiesko-białą torbę na zwierzaka!
Kod:
SCOTSSOBAG


Przepraszam za to, że sprzęt nie pasuje do torby, lecz brakło mi czasu, żeby coś połączyć, w dodatku przeszkadzały mi lagi :/
Ale torba jest bardzo ładna i myślę, że fajnie można dopasować ją do różnorakich zestawów :D

PS. Już jutro nowe stajnie, cieszycie się? Widziałam informację na jednej grupie na Facebooku, że te aktualizacje mogą zająć dłużej niż zwykle, także trzeba będzie wykazać się cierpliwością, moi mili! :D

Do zobaczenia! ♥

28 listopada 2016

Moja Stajnia - zajawka!

Cześć! 


 Dziś poniedziałek, czy tylko ja uważam, że 2 dni weekendu to nieco za mało? :/
No ale na pocieszenie otrzymaliśmy genialną zajawkę nowych stajni! Pojawiła się ona na kanale SSO, jest naprawdę boska! *-*


Nie mogę już doczekać się środy! Stajnia jest taka wieeelka, do tego ta siodlarnia, miejsce do czyszczenia koni... To chyba jedna z najlepszych aktualizacji Star Stable!
Niestety w środę mam wycieczkę szkolną, więc pewnie wejdę trochę później :/
Podobają się Wam stajnie? Co o nich myślicie? :D

27 listopada 2016

Creating my... horse! #21

Witam!

No, przyznam, że trochę to zajęło, ale znalazłam chwilę, by przygotować 4 grzywy dla konia!
A zatem, oto one!

Długa grzywa


Średnia grzywa


Krótka grzywa


Koreczki


Szczerze to najbardziej podoba mi się średnia grzywa, czyli ta, która była do tej pory, a także koreczki. Długa grzywa wygląda, jakby koń był całkiem zarośnięty i niestrzyżony od roku xD
Natomiast krótka kojarzy mi się z jakimś wojskiem, armią, gdzie mężczyźni muszą mieć króciutkie fryzury xD
Cóż, teraz wybór należy do Was! Czekam na Wasze głosy w ankiecie do następnego weekendu :D
PS. Wpadłam na pomysł na kolejny etap, zaraz po grzywach!

Do zobaczenia! 

25 listopada 2016

Mustangi

Witam! ♥

Przepraszam, że piszę o mustangach dopiero dziś, ale szkoła robi swoje :P
Na pewno wiecie już o nowych koniach, ale nie zaszkodzi sobie poprzypominać :D
A aktualizacji zostały dodane 3 maści mustangów:
kara
gniada
srokata


Wszystkie konie kosztują 969 SC i można je znaleźć na Farmie Marleya.
Jak dla mnie cena jest trochę za wysoka jak na te konie. Na początku nie byłam nimi zachwycona, ale jednak baaardzo mi się spodobały ♥ Mimo to poczekam na nowe maści, może jakaś z nich bardziej mi przypadnie do gustu :D
Jak wiecie nie kupiłam mustanga, ale mam dla Was zdjęcia!
Dziękuję Kasji Seadaughter (Hajs ♥) za chwilowe użyczenie mi konta! 
Bardzo spodobało mi się brykanie oraz stawanie dęba, jest takie boskie! *-* I ten galop, aww... Chyba niedługo się skuszę :P
Póki co moimi ulubieńcami są srokacz i gniadosz, ale zobaczymy, jakie maści będą pojawią się następnym razem ;)






Macie już swoich ulubieńców, czy czekacie na inne maści? :D

Zaraz zaraz! To nie koniec, być może zauważyliście niedawno nieco inne zachowanie naszej postaci...?
Otóż to! Do gry zostały dodane nowe animacje, które są naprawdę świetne :D
Naciąganie palców, otrzepywanie się, spoglądanie w tył... Jestem jak najbardziej za!
Niestety nie mam już zdjęć, ale myślę, że jeśli przyglądniecie się tym animacjom u siebie, efekt na pewno będzie lepszy :D

Do zobaczenia! ♥

21 listopada 2016

Kolejna zajawka mustangów!

Hej!

Zajrzałam dziś na Youtube i zobaczyłam nowy filmik na kanale Star Stable. Jest to kolejna, tym razem nieco bardziej rozbudowana, zajawka dotycząca dawno wyczekiwanych koni - mustangów!


Cóż, cieszę się, że przynajmniej jest upragniona przeze mnie maść - srokata. Jest bardzo ładna, jednak na nogi nie powala :P Myślę, że jeśli nie pojawi się inna, ładniejsza maść (obok gniadej i srokatej - przecież zawsze są trzy maści, chociaż kto wie?), to raczej kupię tego, bo mimo wszystko mi się podoba :) Liczę także na maść izabelowatą, ale nie taką żółtą, jaką mają wszystkie konie tej maści w grze, tylko delikatną, lub cramello. Czekam też na bułaną, bo w sumie ta maść to moje pierwsze skojarzenie, jeśli chodzi o mustangi :D Wiecie dlaczego? Dla podpowiedzi takie zdjęcie...


To jedna z moich ulubionych bajek z dzieciństwa, przy której niejednokrotnie płakałam :') Tak, gdyby bułany mustang w grze wyglądałby mniej więcej tak jak ten - byłabym mega szczęśliwa!
Szkoda tylko, że srokacz nie przypomina tej klaczy z filmu (koń po prawej), bo właśnie na takiego liczyłam, heh. Cóż, ale myślę, że na jednym dzikim koniu w mojej stajni się nie zakończy! :D
A Wy co myślicie o nowych koniach? Dzisiejsza zajawka na pewno przybliżyła nam te konie, jednak inne maści nadal są tajemnicą...
Macie jakieś wymarzone maści, co do tych koni? Piszcie! :D
Teraz wystarczy tylko wytrwać do środy, zatem trzymajcie się!

20 listopada 2016

Stroje: Złota jesień

Witam :)

Dziś przygotowałam dla Was 3 jesienne stylizacje, które idealnie pasują do tej chłodnej, a zarazem pięknej pory roku. Nadszedł czas na ciepłe sweterki i czapki, na który czekałam od bardzo dawna! :D


1


Sweter - Jorvik City Plaza
Spodnie - prezent od Mikołaja
Buty - zadania
Czapka - Jorvik City Plaza 
Rękawiczki - Jarlaheim

Siodło - Jarlaheim
Czaprak - Jorvik City Plaza
Ogłowie - Jorvik City Plaza
Flo na głowę i ogon - Dolina Złotych Wzgórz

2


Sweter - Jorvik City Plaza
Spodnie - Lifetime
Buty - zadania
Czapka - Jorvik City Plaza
Rękawiczki - Jarlaheim

Siodło - Jarlaheim
Czaprak - Jorvik City Plaza
Ogłowie - Jorvik City Plaza
Flo na głowę i ogon - Fort Pinta

3



Sweter - Stajnia Jorvik
Spodnie - Jorvik City Plaza
Buty - Jorvik City Plaza
Czapka - Miasteczko Srebrna Polana
Rękawiczki - Jarlaheim

Siodło - Dolina Złotych Wzgórz
Czaprak - Jorvik City Plaza
Ogłowie - zadania
Flo na głowę i ogon - Dolina Złotych Wzgórz

I jak się Wam podoba? Mi osobiście najbardziej do gustu przypadł strój nr 3, a Wam? :D

19 listopada 2016

Q&A

Cześć! ♥

Nadeszła pora na wyczekiwane Q&A!
Z góry chcę Was przeprosić, że dodaję je tak późno, ale cały dzień miałam zajęty, a czas na odpowiedzi na Wasze pytania znalazłam dopiero teraz. Wybrałam pytania, ponieważ niektóre były bardziej skierowane do konkretnych osób, także mogę odpowiedzieć na nie w komentarzach ;)

A zatem, przejdźmy do pytań! :D

1. W jakim województwie mieszkasz?
Mieszkam w województwie podkarpackim :)

2. Jak dowiedziałaś się o SSO?
W wakacje 2013 (chyba) była u mnie moja kuzynka ze Stanów. Widziałam, że grała w jakąś grę o koniach i mnie to zainteresowało. Wkrótce także i ja założyłam konto, a ona pomagała mi z początku, gdyż gra była w języku angielskim. Służyła mi ona trochę za tłumacza :P

3. Czemu wciąż grasz w tą grę?
Cóż, bardzo mnie ona wciągnęła, poza tym poznałam tu wspaniałe osoby. Z początku przestałam grać, bo gra była po angielsku, ja nikogo nie znałam, byłam takim bobem. Wróciłam, kiedy przekonałam koleżankę do gry. Od tej pory grałam częściej, wciągnęłam się, uwielbiałam (i uwielbiam nadal :D) odkrywać nowe lokalizacje, bawić się z przyjaciółmi.

4. Za co lubisz SSO?
Hm, za wiele rzeczy... Ta gra zainteresowała mnie, gdyż była ona o koniach, a ja kilka lat temu, gdy widziałam konie byłam zachwycona, także motyw przewodni gry na pewno. Dodatkowo niektóre misje, szczególnie te fabularne. Jeszcze lubię SSO za tą tajemniczość, za to, że można swobodnie biec tam, gdzie się chce, robić, co dusza zapragnie (w granicach możliwości xD) bez ograniczeń. Wiele gier o koniach w końcu się kończy, osiągnęłaś najwyższy lvl i możesz zacząć od początku. W SSO tak nie jest - ciągle jest coś nowego! :D
Jest jeszcze mnóstwo rzeczy, ale musiałabym tu pisać chyba z kilka godzin :P

5. Za co lubisz CHL?
Cóż, na pewno za atmosferę, wspólne zabawy, wygłupy, miło spędzony czas. Oczywiście, miewaliśmy i czasem miewamy trudne chwile, ale nie ma klubu idealnego. Mimo wszystko nie wyobrażam sobie bycia w innym klubie :)

6. Jak poznałaś się z BFF?
Nie mam BFF xD Mam przyjaciółkę, którą zachęciłam do gry i którą znam od przedszkola, także nie pamiętam dokładnie tej chwili poznania się :P

7. Czemu masz bloga?
Od dawna marzyłam, aby dzielić się z innymi moim życiem. Bardzo lubię się zwierzać innym, opowiadać o różnych rzeczach. Myślałam, że albo będzie to stronka/adminowanie na stronce na Fb, kanał na YT lub blog. Gdy zauważyłam, że bloga można założyć w taki prostu sposób, to do niego się zabrałam. Dodatkowo wiedziałam, że z kanałem nie poszłoby mi najlepiej. Choć czasem miałam ochotę usunąć bloga, tak na poważnie, to cieszę się, że tego nie zrobiłam :) Cieszę się, gdy ktoś docenia to, co robię :D

8. Czy Lifetime wciąż jest tajemnicą?
Tak xD Moi rodzice nic nie wiedzą o LT, niech tak pozostanie xD

9. Gdyby nie było CHL w jakim klubie byś się teraz znalazła?
Sama nie wiem. Na pewno były to klub z miłymi osobami, dużą aktywnością. Nie musiałby być znany, wystarczy, aby atmosfera była jak najlepsza :)

10. Kto ma według Ciebie najlepszego bloga i kanał?
Jeśli chodzi o bloga, to Melissa Seahall. Była pierwszą czytaną przeze mnie SSO'wą blogerką i często starałam się nią inspirować. Jest jednak dużo bardzo ładnych i przejrzystych blogów, na które nadal zaglądam :)
A kanały... Cóż, nie oglądam filmów typu Let's Play, czy konkretnych YT'berek, także nie mogę pod tym względem odpowiedzieć na to pytanie. Podoba mi się np. kanał Chantal Rainheart, która robi po prostu cudne edity i na tym głównie opiera się jej kanał :)

11. Wymieć 3 osoby, których nie lubisz.
Nie mam takich konkretnych osób, jeśli chodzi o SSO. Nie mam tu raczej wrogów.

12. Będzie jeszcze jakaś seria na blogu?
Wciąż nad tym myślę. Chcę wymyślić coś, na co nigdy nie braknie mi materiałów, bo musicie przyznać - Indycze ciekawostki póki co nie będą się pojawiały, gdyż nie widzę nigdzie nic dziwnego. Jeśli coś macie, piszcie na mojego e-maila!
Na pewno nie przestanę myśleć, aż w końcu wpadnę na pomysł na fajną serię :)

13. Co zrobisz gdy konik będzie miał wszystko?
Chodzi tu o blogowego anglika, tak więc pomyślałam, że po jego skończeniu weźmiemy się za SSO'wą postać ;)

14. Kiedy będzie coś na kanale?
Na pewno nie w najbliższym czasie. Mam na głowie dużo spraw: szkoła, blog, klub, ciągle nad czymś pracuję. Z niecierpliwością czekam na jakiś bardzo długi weekend, aby wszystko ogarnąć i ponownie zabrać się za nagrywanie kolejnych wyzwań.

15. Kiedy zrobisz następne wyzwanie?
Odpowiedź powyżej :P

16. Na jaki serwer zagraniczny byś się przeniosła?
Raczej na żaden. Poza tym nie znam zagranicznych serwerów, nie wiem, jak tam jest, a mi wystarczają nasze polskie 3 serwery c:

17. Czego chcesz jeszcze w SSO?
Więc tak: będą stajnie, nowe tereny są co roku... Czego by tu chcieć więcej? xD
Myślę, że fajną opcją byłoby (jak np. na Facebooku czy innych portalach) godzina, w której została wysłana wiadomość, aby było wiadomo, czy osoba napisała to niedawno, czy jakiś czas temu, gdy np. nie widzieliśmy czatu. Może jeszcze niektóre animacje, np. lonżowanie, głaskanie. Dodatkowo jeszcze kantary i możliwość wyprowadzania koni na własny Padok, zamiast wysyłania ich tam.
Wpadłam jeszcze na pomysł przesyłania sobie prezentów, np. ubrań, sprzętu czy SC, ale aby było to zabezpieczone, np. hasłami czy czymś tam xD

18. Jesteś za, jeśli chodzi o tą nową grę, którą dodadzą w nowym roku?
Nie wiem, o jaką grę konkretnie chodzi. Jeśli mowa tu o rzekomej grze SSO na telefon, to póki co nie jest to prawda. Nikt nie planuje Star Stable na Smartfony, a zdjęcie krążące po Internecie to tylko przeróbka jednej graczki.
Jeśli nie chodzi o tą grę, to bardzo przepraszam, ale nie wiem, o co chodzi, jeśli nie o to.

19. Jak długo jeździsz konno, jeśli w ogóle jeździsz?
Tak regularniej jeżdżę od czerwca 2015, więc troszkę ponad rok (w zimie miałam przerwę).

20. Co byś zmieniła w SSO?
 Niektóre ceny xD
Na pewno chciałabym, żeby przystopowali z tymi nowymi końmi - wystarczy! Ja czekam na misje i inne super rzeczy, ponieważ DUD od dwóch lat świeci pustkami. Mam powoli dość tego, że ciągle są nowe konie.

21. Jak oceniasz wygląd koni w grze?
Cóż, startowce i tego typu konie nie powalają, jeśli chodzi o realistyczność, ale mimo wszystko bardzo je lubię. Myślę, że wygląd koni ciągle idzie do przodu i podoba mi się to, że są one takie żywe, a nie jak w niektórych grach jakieś takie "oklapłe". Choć nie zawsze w pełni przypominają te prawdziwe, to i tak te pikselki są cudne :)

22. Co Cię wkurza w SSO?
Najbardziej niektórzy gracze. Zdecydowanie ich zachowanie.

23. Zmieniłabyś swoją nazwę w SSO?
Nie, raczej nie. Przyzwyczaiłam się do mojego imienia i nazwiska i bardzo je lubię :D

24. Ulubiony serial/film/książka?
Nie mam ulubionego serialu, ale lubię np. Ojciec Mateusz, Komisarz Alex, Ranczo, Na sygnale, Na dobre i na złe, M jak miłość i Barwy szczęścia xD Nie mam jednego ulubionego, oglądam, na co wpadnę :P
Film - lubię Wicher, Igrzyska Śmierci, Zaklinacz koni, Bella i Sebastian... Polecam także Wołyń czy Kraina Jutra :P Lubię dużo filmów, zależy na co trafię i co mnie zaciekawi :)
Książka - Heartland, Elena, Ania z Zielonego Wzgórza. Przeczytałam wszystkie części z tych książek (poza Heartlandem, przeczytałam na razie 20 części). Mam zamiar przeczytać jeszcze Zwiadowców i Akademię Canterwood :)

25. Kiedy masz urodziny?
7 stycznia :D

26. Jaki jest Twój ulubiony koń w SSO?
Bardzo lubię islandy, angliki, AQH, lipicany, a także konie kształtu startowca :D

27. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Lubię odcienie pastelowe, delikatne. Nie mam jednego, konkretnego koloru. Lubię też niektóre żywe kolory, np. odcienie różu, żółtego, niebieskiego. Lubię też miętowy i szary :D

28. Grasz w inne gry?
Kiedyś wciągnęłam się w Transformice, ale poza tym nie gram w nic innego.

29. Najczęstsza liczba Twoich Star Coins?
Zależy... Raczej między 500-700 SC :P

30. Grasz w Alicie Online?
Nie, nie gram i nigdy nie grałam.

31. W jakim klubie byłaś przed Clown Hunters Legion?
Był to Jumping Tornados Club. Byłam tam jakieś 3 dni, ponieważ potem klub został zawieszony, a ja chciałam być w klubie aktywnym, więc odeszłam. Pamiętam, że było tam naprawdę bardzo miło ♥

32. Co byś zrobiła, gdyby SSO zmieniłoby grafikę na taką, jak na tym filmiku?
Chyba skakałabym ze szczęścia xD

33. Na jaki teren najbardziej czekasz?
Nie wiem, czekam z niecierpliwością na wszystkie tereny, które SSO dla nas szykuje :)

34. Co robisz, gdy nie masz zadań na SSO?
Trenuję konie, jeżdżę na mistrzostwa, szukam znalezisk lub spędzam czas z klubem.

35. Co sądzisz o nowych mustangach?
Bardzo mi się podobają, szczególnie ich brykanie. Czekam na maść srokatą, mam nadzieję, że się pojawi :D

36. Na jaką aktualizację z 3 podanych najbardziej czekasz (Miasto Jorvik, Zadania z Anne, Nowe stajnie)
Trudne pytanie xD Chyba Nowe Stajnie, potem zadania z Anne, a na końcu Miasto Jorvik :D

37. Lubisz grać w SSO w nocy?
Tak, bardzo lubię i najczęściej robię to na wakacjach c:

38. Znasz Riding High, a jak tak czy czekasz kiedy ta gra wyjdzie?
Nie, nie znam tej gry :/

39. Ulubiona rasa konia w realu?
Hucułki, Koniki Polskie i Araby ^-^

40. Ulubiona rasa psa?
Uwielbiam wszystkie psy - te rasowe i kundelki :D Z dużych są to np. owczarki niemieckie, bernardyny, husky, a z małych np. pieski francuskie i jamniki :D Kundelki też są śliczne, sama jednego mam ♥

41. Kot czy pies?
Do zabawy zdecydowanie pies, ale koty także lubię. Kocham, kiedy się łaszą, ocierają i pragną, aby je głaskać =^-^=

42. Lubisz swojego startowca?
Tak, uwielbiam! ♥

43. Co częściej kupujesz: ubrania, czy nowe konie?
Konie, chociaż czasem wybieram się na większe zakupy.

44. Ile razy w życiu kupowałaś SC?
Ponad 20 razy xD

45. Jaka była Twoja najdłuższa przerwa w graniu w SSO?
Nie grałam z powodu znudzenia przez kilka miesięcy. Nie pamiętam, czy było to pół roku, czy mniej.

46. Wolisz zupę pomidorową czy rosół?
Rosołek B) Mmm, aż głodna się zrobiłam xD

47. Znienawidzony przedmiot w szkole?
Nie mam takiego, ale nie myślcie, że uwielbiam wszystkie przedmioty xD Niektóre są mi obojętne, ale nie przepadam za fizyką :/

48. Malowanie czy śpiewanie?
Hm, chyba jednak śpiewanie :) Lubię sobie czasem trochę poszkicować, ale nie mam talentu. Śpiewam według mnie tak 6/10, ale lubię to robić ;D

49. Co byś wzięła ze sobą, gdyby ziemię opanowali kosmici (max.5 rzeczy) i gdzie byś się schroniła?
Telefon, kogoś bliskiego z rodziny, przyjaciółkę, mojego psa, jakiegoś misia xD
Najchętniej wzięłabym moją najbliższą rodzinę i przyjaciół, ale jest ich więcej niż 5 :c
Schroniłabym się w jakiejś podziemnej piwnicy z ukrytym wejściem xD

O rany, dziękuję za taką liczbę pytań! ♥ Było ich nieco więcej, ponad 50, ale się powtarzały, więc nie dodawałam ich drugi raz. Nie spodziewałam się aż tylu, myślałam o max 20 xD
Jeszcze raz dzięki wszystkim, którzy wzięli udział!
Pozdrawiam: 
Amandę Macwill,
Zitę Queencamp, 
Karoline Darkberg
oraz wszystkich innych, którzy zadawali mi pytania i tych, którzy wciąż motywują mnie do dalszej pracy nad blogiem! ♥

Dobranoc Kochani! ♥

17 listopada 2016

Creating my... horse! #20

Witajcie!

Ten post będzie dosyć krótki ;)
A więc, jak pewnie zauważyliście, wygrały oczy błękitne, które dostały aż 14 głosów, czyli 32% całości. Tuż za nimi były oczy brązowe.


Teraz przyszedł czas na grzywę. Postaram się ją wykonać w weekend, ale od razu mówię, że nie wiem, czy znajdę na to czas. Oto fryzury, które się pojawią:
koreczki
krótka grzywa
średnia grzywa (obecna)
długa grzywa

Długa może nie będzie aż tak różniła się od średniej, ale myślę, że uda mi się wprowadzić jednak tą zmianę. Nie będę od razu robiła grzywy aż do nóg :P
Trzymajcie kciuki, abym znalazła czas na wykonanie fryzur, może być ciężko xD

PS. Na pytania do Q&A czekam do soboty, mniej więcej do południa, gdyż w ten dzień wieczorem ukażą się odpowiedzi na Wasze pytania! :D

Do zobaczenia! ♥

16 listopada 2016

Cienie w grze!

Witam! ♥

Dzisiejsze środowe aktualizacje na pewno zasmuciły większość graczy, ale nie były aż takie złe! Zacznijmy od tego, że wszyscy byli pewni, że dziś w grze będą nowe stajnie. Najwyraźniej pomyliliśmy się, a ja od początku czułam, że pojawią się one pod koniec miesiąca. Jednak te przekonanie innych w pewien sposób zrobiło ze mnie to samo :P
Ale cóż, wiemy teraz, że stajnie będą za 2 tygodnie, 30 listopada. Możliwe, że wtedy też będzie nowy teren? Pożyjemy, zobaczymy, tymczasem przejdźmy do dzisiejszych nowości!

W grze jak zwykle pojawił się Targ Koni w Forcie Pinta, a także nowe ubrania w Jorvik City Plaza


Ale, ale! To nie koniec, na szczęście :)
W grze pojawiły się cienie postaci oraz konia! Wygląda to naprawdę świetnie według mnie, choć czasem może to przeszkodzić w robieniu sesji, albo wręcz przeciwnie - dodać cząstki realistyczności.
Na początek wstawię Wam tu wywiad z SSO'wym programistą Rasmusem!

Cześć, Rasmus. Dzięki, że zechciałeś z nami porozmawiać!
Hej, żaden problem, to naprawdę ciekawe!

A więc dodajesz cienie do Star Stable? Co to właściwie oznacza?
Od tego tygodnia będzie można włączyć w ustawieniach gry nową opcję, która doda cienie do niektórych elementów w grze.

Fajnie! Ostatnio pewna grupa graczy miała problem z grafiką. Czy możesz opowiedzieć nam więcej o najbliższej aktualizacji?
Większość użytkowników z powodzeniem ją zainstaluje i zobaczy znaczną poprawę grafiki. To będzie fajne wrażenie zwiększenia jakości gry. Naprawdę widać różnicę, odczucia płynące z grania na Jorviku będą jeszcze lepsze. Cienie można też wyłączyć, jeśli z ich powodu spadnie płynność wyświetlania obrazu. Większość komputerów domowych z obsługą technologii OpenGL 3.0 lub nowszej nie będzie miała jednak z nimi żadnego problemu.

OK, świetnie! Gdzie więc będą widoczne nowe cienie?
Teraz cienie są dodawane do wszystkiego, co w świecie realnym ma jakiś szkielet. A więc są to postać gracza i inni mieszkańcy Jorviku, a także zwierzęta domowe i konie. Cienie będą widoczne absolutnie wszędzie na Jorviku z wyjątkiem przestrzeni wewnętrznych, jak stajnia czy centrum handlowe.

Czy są planowane jeszcze inne aktualizacje grafiki?
Tak, cały czas dążymy do udoskonalania wszystkiego. Czasami oznacza to robienie rzeczy, których w grze nie widać, ale zapewniają jej płynność. Może to być wprowadzanie poprawek lub rozwiązywanie problemów dotyczących grafiki, jakie napotykają gracze.
A więc zawsze staramy się przygotować coś nowego i fascynującego. Zapraszam wszystkich do sprawdzania kolejnych wiadomości!

Rasmus, jesteś najlepszy! Dziękuję, że poświęciłeś nam czas na rozmowę! Czy możemy zobaczyć przykłady nowej grafiki z gry?
Tak, jasne! Przyjrzyjcie się tym obrazkom poniżej, wkrótce znowu pogadamy!

A więc fajną funkcją jest to, że możemy wyłączyć opcję cieniowania w każdej chwili w ustawieniach. Tak jak mówiłam - podoba mi się ten efekt. Muszę się jeszcze do niego w pełni przyzwyczaić, szczególnie do tego "głównego", który wciąż "chodzi" za nami i naszym koniem. To trochę dziwne uczucie, ale do wszystkiego da się przywyknąć. Jestem pewna, że ta opcja będzie u mnie włączona :D


Czekajcie, to jeszcze nie koniec! Pojawiła się kolejna rzecz - większa pojemność wiader! Dotychczas po jednym napełnieniu wiaderka mogło ono pomieścić tylko 3 porcje, a teraz jest to aż 12 porcji! Strasznie się cieszę, znacznie ułatwi to opiekę nad końmi w stajni, gdyż nie trzeba będzie ciągle biegać po kranu. Dodatkowo przyda się to w nowych stajniach, gdzie będziemy mieć więcej boksów. W tej sytuacji pójdziemy ponownie napełnić wiaderko tylko 1 raz, w zależności, ile będziemy mieć tam koni :)
Właśnie, wróćmy na chwilę do Mojej Stajni! Poniżej wstawiam dzisiejszy odcinek z kanału na YT. Dobrze radzę Wam poczekać na koniec, gdyż jest tam nieco większa zajawka stajni! Wygląda naprawdę rewelacyjnie, ale może zobaczcie sami :D


A Wy co o tym wszystkim myślicie? :D

15 listopada 2016

Tips from Tobbe!

Cześć! :D

Weszłam dziś na YT i zauważyłam nową serię na kanale Star Stable! Jest to "Tips from Tobbe", czyli "Wskazówki od Tobbe'go".
Chodzi tu oczywiście o Tobbe'go Larsona, który znajduje się także na Farmie Steva.
Nowa seria bardzo mi się spodobała, zapraszam do oglądania!


Nie mogło zabraknąć naszej kochanej Matildy! Myślę, że takie wskazówki to świetna porada na zabawę dla osób, które mają własnego konia, dzierżawią jakiegoś, czy spędzają z nimi dużo czasu w stajni. Może uda się Wam nauczyć czegoś Waszych czterokopytnych przyjaciół? :D

PS. Już jutro aktualizacje! Ciekawe, czy mustangi, które pojawią się w następną środę, będziemy mogli przywitać już w nowych stajniach! :D 

13 listopada 2016

Zapowiedź Q&A

Witam! ♥

Jak pewnie zauważyliście po tytule, postanowiłam zrobić pierwsze Q&A! 
Nigdy tego u mnie nie było i pomyślałam, że to dobra okazja, abyście mogli się czegoś więcej o mnie dowiedzieć ;)
Przez tydzień możecie zadawać w komentarzu dowolne pytania, poza bardzo prywatnymi, np. gdzie mieszkam, jak mam na nazwisko itp.
W następną sobotę ukażą się wszystkie Wasze odpowiedzi na pytania! :D
Czekam, zobaczymy, co takiego wymyślicie, nie mogę się doczekać!


Do zobaczenia! ♥

12 listopada 2016

Mustangi już wkrótce!

Witam!

Ostatnio po raz kolejny zaczęły się pogaduszki na temat upragnionych mustangów! Graczy spodziewali się ich już około rok temu, kiedy do gry miały dołączyć konie Shire.
 W środowym odcinku Star Stable Game News Game Master pod koniec zdradziła te konie słowami
"-Mam mówić coś o mustangach?
- Nie, to sekret"

Myślę, że każdy z Was to zauważył :D Cóż, dziś na kanale na YT, jak i na Instagramie pojawiła się kolejna zajawka! Do tego te konie pojawią się już 23 listopada!


Przypominają one odrobinkę lipicany oraz kuce walijskie, ale muszę przyznać, że są piękne! *-* I jeszcze to dzikie, nieokiełznane brykanie! Cóż, może nie będzie łatwo zrobić zdjęcie, ale ja i tak nie mogę się doczekać. Ciekawe, jak będą wyglądały inne maści...
Myślę, że na pewno pojawi się karus, może jakiś bułanek à la Mustang z dzikiej doliny? Hm, chyba znacie tą bajkę z dzieciństwa? :P
Widać, że dużo będzie się działo! Nowe stajnie, nowy teren, nowe konie! Co jeszcze SSO dla nas przygotuje?

Jak podoba się Wam nowy dziki koń? :D

11 listopada 2016

Kreatywny sposób na nudę!

Hej kochani! ♥

Witam Was w piątkowy wieczór, a zarazem Święto Niepodległości!
Jak spędziliście dzisiejszy dzień? W domu, w stajni? A może cały dzień głowiliście się, co by tu zrobić w wolnym czasie? Cóż, w zeszłym tygodniu dopadła mnie wielka nuda, a że bardzo lubię szyć, postanowiłam się za to zabrać! Dziś było bardzo podobnie. Nie wiem jak Wy, ale uwielbiam od czasu do czasu wziąć do ręki igłę i nitkę, kawałek materiału i zrobić małą poduszeczkę! To dla mnie fajna rozrywka, tym bardziej, że szyję sobie ręcznie, nie na maszynie - może nie zawsze idealnie, ale jestem zadowolona :P

Dziś przedstawię Wam poradnik, jak zrobić sobie własnego, oryginalnego pluszaka czy poduszkę :)
Tym razem postawiłam na końską podkowę, która w sumie wyszła bardziej jak taka podróżna poduszka :P Ale cóż, nie jest źle, w każdym razie będę mogła przespać się podczas każdej wycieczki xD
PS. Przepraszam za średnią jakość zdjęć, szczególnie tych końcowych, ale mój aparat w telefonie nie jest jakiś rewelacyjny :P Ale myślę, że nie przeszkadza to aż tak bardzo ;)

Ok, więc zaczynajmy! 

Przygotuj:

✂ materiały (można wykorzystać stare, nieużywane ubrania - naprawdę niektóre mają świetne wzory! PS. na początku zapytajcie rodziców, czy możecie wykorzystać dany ciuch! Nie byłoby fajnie, gdybyście pocięły na kawałki ulubiony sweter taty, czy śliczną koszulkę mamy, prawda? xD)

✂ nożyczki (polecam specjalne do materiałów, a jeśli nie macie, to warto, aby były dobrze zaostrzone - tępymi nożyczkami tylko utrudnicie sobie pracę i może Was to zniechęcić do dalszego działania)
✂ igłę i nitkę
✂ ołówek i pisak
✂ kartkę papieru


1. Zaczynamy od narysowania danego kształtu na kartce papieru. Może to być cokolwiek! Serce, gwiazdka, koń, podkowa? Wykażcie się wyobraźnią! :D
Pamiętajcie, aby dobrać wielkość kartki do wielkości materiału oraz tego, co zamierzacie zrobić. Polecam rysować duże rzeczy, bo w efekcie dana poduszka wychodzi o wiele mniejsza ;)


2. Teraz wycinamy nasz kształt poduszki. Jeśli nie wyjdzie idealnie to nic nie szkodzi, i tak w efekcie końcowym nie będzie to wcale zauważalne :P


3. Następnie obrysowujemy nasz kształt na materiale pisakiem, a potem wycinamy. Pamiętajcie, aby wyciąć większy element, niż jest narysowany. Zostawcie 1-2 cm, tak mniej więcej. Najlepiej złóżcie materiał na pół, lub połóżcie na sobie dwa dane kolory, aby za jednym razem wyciąć obie części. Aby się one nie przesuwały za bardzo, możecie je "zahaczyć", "zapiąć" o siebie np. igłą :)



4. Kolejny krok - szycie! Nawlekamy nitkę, na końcu robimy "guzek" i zaczynamy! Pamiętajcie, aby zostawić dość duży otwór, aby wypchać poduszkę. Polecam także poprawić ścieg drugi raz, tak dla pewności. Można to zrobić szybciej na maszynie, jednak ja wolę normalnie :) Pamiętajcie, że zawsze możecie poprosić kogoś o pomoc!


5. Ok, zbliżamy się do końca. Teraz przez pozostawiony otwór "przewracamy" poduszkę na drugą stronę. Niestety zdjęcie mi się nie zapisało, ale nic nie szkodzi. Nie przejmujcie się, jeśli będzie to z początku wyglądało nie najlepiej, po wypchaniu poduszka nabierze właściwego kształtu!
Właśnie - wypychanie. Możecie to zrobić np. watą lub skrawkami niepotrzebnych materiałów. Postarajcie się równomiernie rozprowadzić dany przedmiot po wnętrzu poduszki. Od Was zależy, czy będzie ona mięciutka, czy nieco bardziej twarda i idealnie wypchana :)
Na koniec oczywiście zaszywanie otworu. Najlepiej wziąć taki kolor nitki, który nie będzie aż tak widoczny. Ja posłużyłam się czarną, gdyż nie mam zbyt wielu kolorów w domu :P


Gotowe! Może nie przypomina to aż tak bardzo podkowy, ale poduszeczka jest xD
Oto kilka zdjęć wraz z moją zeszłotygodniową pracą - niebieskim kapeluszem, który jest jednym ze znaków rozpoznawczych CHL! :D 
Eh, ileż ja się przy nim namęczyłam, ale naprawdę było warto! ♥





Jeśli macie ochotę zrobić coś podobnego - śmiało! Pamiętajcie, że czasami musicie uzbroić się w cierpliwość, szczególnie przy samym szyciu :D
Jak się Wam podoba takie spędzanie czasu?
A może wolicie coś innego? Co robicie w wolnym czasie? Rysujecie, chodzicie do kopytnych? 

Dobrej nocy! ♥

9 listopada 2016

Całkowicie nowe wariacje!

Cześć! :D

Dziś dzień aktualizacji! Wiele osób spodziewało się nowych stajni, ale ja myślę, że pojawią się one pod koniec lub ewentualnie w połowie listopada. Byłam więc pewna że dziś nic z tego nie będzie xD
Mimo to do gry zawitały nowe maści trzech koni! Są to:

Siwy Sportowy Koń Fryzyjski, którego można kupić w Księżycowym Sierpie za 890 SC
Gniady Koń Lipicańcki znajdujący się w Nowej Grani w cenie 949 SC
Skarogniady Kuc Walijski, który czeka u Hermita na Południowym Kopycie za 790 SC


Poza tym Targ Koni w Forcie Pinta oraz nowe ubrania!


Podobają się Wam konie? :D
Mnie na początku zachwycił lipek i na pewno kiedyś go kupię :D
Tymczasem do mojej rodzinki dołączył... nowy siwy fryz! ♥
Na początku ze zdjęcia jakoś nie przypadł mi do gusty, ale gdy zobaczyłam go w grze...
Wiedziałam, że muszę go mieć! Tak więc w mojej stajni znalazł, a raczej znalazła się klacz imieniem Winterspark, co oznacza Zimowa iskra.
Dziś dość szybko udało mi się wybrać odpowiednie imię, co należy do rzadkości xD
Jestem zachwycona tym koniem! Choć bardzo lubię maść siwą, to mój jedyny taki koń to kuc, jakoś inne rasy nie zawsze mnie zachwycały. Wcale nie żałuję, dlatego mogę go każdemu polecić! ♥
Łapcie kilka zdjęć z mojej krótkiej sesji ^-^









Macie może jakieś pomysły, co do przezwiska dla tej pani? :D
Może imiona z jakichś książek, filmów? A może w Waszej stajni jest jakaś siwa klacz? Chętnie przeczytam wszystkie propozycje, bo na chwilę obecną mam pustkę w głowie :P

A Wy kupiliście któregoś z nowych piękności? 

Papa! ♥

6 listopada 2016

Creating my... horse! #19

Hej! :)

Przybywam z kolejnym etapem, a zarazem kolejną ankietą w "Creating my horse"!
Ostatnio w komentarzach podawaliście swoje propozycje na kolor oczu dla anglika. 
Oto wszystkie prace, wybierajcie! :D

Ciemnobrązowe oczy


Brązowe oczy


Błękitne oczy


Czarne oczy



Morskie oczy


Morskie oczy z czarną obwódką


Morskie oczy ze srebrną obwódką


Niebieskie oczy


Różowe oczy


Sraczkowate oczy


Złote oczy


Żółte oczy



Szczerze, to nie jestem zadowolona z tych oczu. Podobają mi się jedynie różowe i złote, inne wyszły źle, ale na pewno je poprawię, jak już zostaną jedne wybrane. Więc jeśli możecie, kierujcie się troszkę bardziej kolorem, a nie wyglądem ogólnym, gdyż z pewnością będzie on poprawiony.
Wstawiam ankietę, macie czas do soboty! :D

Papa! ♥