25 marca 2017

Ikony serwerów

Cześć!

Pamiętacie ostatni konkurs na stworzenie nowych ikon dla trzech polskich serwerów?
W tym tygodniu zostały ogłoszone wyniki, a kilka dni później ukazały się te właśnie ikony. 
Oto zwycięzcy:
Paula Wolfbell
Madelyn Mysterywood
Rosalie Moonnest

Gratulacje! Poniżej zamieszczam zwycięskie prace 😊


Przyznam, że najbardziej do gustu przypadła mi ikona Sunbeam Meadow, bardzo podoba mi się dokładność, którą od razu widać zerkając na ten obrazek. Na drugim miejscu znajduje się Raindrop Shore, aczkolwiek jest jak dla mnie troszkę za jasna, ale to drobny szczegół 😜
Na ostatnim miejscu znajduje się Tęcza, ale to głównie ze względu na samo wykończenie tejże wody. Myślę jednak, że gdy Zespół będzie tworzyć ikony wzorując się na tym, nieco poprawi tą wodę. Mimo to pomysł jest bardzo ciekawy. Nie brałam udziału w konkursie, ale miałam pomysł na ten właśnie serwer. Po lewej stronie chciałam narysować niewielki wodospad, a dalej rzeczkę, właśnie tęczową. Dodatkowo w miejscu, gdzie tęcza wpada do rzeki z wodospadu umieściłabym taką niewielką, pastelową pianę, a wokół niej drobne gwiazdeczki, błyskotki, które nadałyby takiej "magiczności" temu obrazkowi. 😂

Co myślicie o tych pracach? Podobają się Wam?
Napiszcie też, czy sami braliście udział w konkursie, albo czy mieliście jakiś pomysł na jeden z tych serwerów!

6 komentarzy:

  1. mi sie naj bardziej podoba łonka i tencza

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że wszystkie prace są wykonane bardzo dobrze, w takim SSOwym stylu 😜

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są śliczne, ale najbardziej podoba mi się ikona Tęczy xDD


    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej podoba się tęcza. Do takiego stopnia zakochałam się w ikonie, że przeniosłam się na ten serwer x3

    Pozdrawiam!
    ~Zita Queencamp

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam pomysły na serwery, ale nie umiałam ich oddać wizualnie xd

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.