17 marca 2017

Polowanie na tęczę!

Hej!

W ostatnią środę do Jorvik powrócił mały, tajemniczy skrzat - Chaun!
Wraz z nim pojawiła się również tęcza, na którą polować możemy przez najbliższe
 2 tygodnie.

Na czym to polega?

Gdy znajdziemy się przy tęczy, wokół niej znaleźć możemy 10 miejsc z kawałkami złota. Naszym zadaniem jest je "odkopać" poprzez mini-grę. Polega ona po prostu na tym, by kliknąć myszką w momencie, gdy strzałka będzie znajdować się na wyznaczonym polu.
W każdej takiej grze zdobyć możemy maksymalnie 10 kawałków złota. Gdy już uda nam się znaleźć wszystkie dostępne na danym obszarze kawałki tęczy, możemy je wymienić u Chauna. On odwdzięczy się nam prezentami w postaci przekąsek dla koni i części garderoby. Zdobyć możemy również tęczę, którą umieścić można w torbie przy siodle! 😄


Kiedy i gdzie pojawia się tęcza?

Tęcza pojawia się do 30 minut, a widoczna jest przez 20 minut.
Przygotowałam rozpiskę na podstawie tych znalezionych w internecie. Jeśli ktoś jest chętny, to zapraszam do zapoznania się z nią!


Dodatkowo dziś otrzymaliśmy kod na 100 SC z okazji Dnia Świętego Patryka!
Kod:
CHAUN


A Wy polujecie w tym roku na tęczę? Ja bardzo chętnie w tym uczestniczę, ponieważ można zgarnąć całkiem niezłe nagrody, a taka rozrywka to naprawdę rzadkość!
Trzeba korzystać, póki jest! 😉

Do zobaczenia! 💚

2 komentarze:

  1. Ja poluje. Niestety/stery mam dopiero/juz 13 lvl... I nie mogę do epony, dud i doliny złotych liści
    ~pozdrawiam Alice ShadowCobbler

    P.S. worka za błędy, pisze z tel dlatego anonim;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja gadam (pisze)?!!! Jakich liści! Wzgórz! Mozg mi o tej godzinie juz nie działa xD
      ~Alice ShadowCobbler

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.