1 marca 2017

Nowe konie?

Hej!

Dziś środa, co oznacza aktualizację! Nie była ona zbyt duża; dodane zostały jedynie krótkie zadania i reputacja, a także 2 nowe sklepy, gdzie możemy zakupić torbę, bagietkę dla konia, jakieś przyrządy kuchenne do torby (?) oraz kilka ubrań.
Natomiast pojawiło się jeszcze coś, co zauważyło sporo graczy. Chodzi tu o... nowe konie! Ale dlaczego nie było o nich ani słowa w aktualizacji? Cóż, konie już zdążyły zniknąć, ponieważ zapewne ich dodanie nie było planowane na dzisiejszy dzień. Był to mały błąd w biurze, ale dzięki niemu już mniej więcej wiemy, co być może czeka nas w następnej aktualizacji! Poniżej zamieszczam 2 zdjęcia tych koni. Nie są one mojego autorstwa, został znalezione na różnych portalach społecznościowych.

 Zdjęcie znalezione na Instagramie: melanie.icefire

Zdjęcie znalezione na jednej z grup o SSO na Facebooku: Star Stable Polska

Na drugim zdjęciu jest to pierwszy koń od prawej.
Nie wiem, jak Wam, ale mi się one bardzo podobają, szczególnie island! Jestem strasznie ciekawa, jaka będzie kolejna, trzecia rasa. Jak myślicie, jaki to może być koń? :D
I pamiętajcie, że na razie nie zobaczycie ich już w grze, gdyż, jak pisałam wyżej, ten bug został naprawiony ;)

Do zobaczenia! ♥

2 komentarze:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.