31 marca 2017

Spotify

Cześć!

W ostatnich aktualizacjach, poza nowymi zadaniami z Thomasem, pojawiła się również informacja dotycząca soundtracków z gry.
O co chodzi?
Star Stable pojawiło się na Spotify!

A co to takiego?
Spotify jest portalem, na którym możemy słuchać piosenek różnych wykonawców. Sama nigdy z tego nie korzystałam, ale z innych źródeł dowiedziałam się co nieco o serwisie.
Korzystanie z niego zaczynamy od założenia własnego konta i pobrania aplikacji na komputer lub urządzenie mobilne. Potem już za darmo możemy słuchać dowolnych piosenek, które niestety przerywane są reklamami. Aby tego uniknąć, można zakupić Premium za 20 zł miesięcznie. Dzięki temu również otrzymamy możliwość dowolnego słuchania muzyki bez korzystania z internetu.

Aby znaleźć soundtracki z SSO, wystarczy wpisać w wyszukiwarce nazwę naszej gry. Wtedy do przesłuchania będziemy mieli nasze ulubione kawałki, które towarzyszą różnym miejscom w grze, typu DUD, PPK, Moorland i innym. Również posłuchać możemy muzyki ze Starshine.
 😄

Co o tym myślicie? Korzystaliście kiedyś z tego serwisu? Może nadal korzystacie lub dopiero zaczniecie? Ja szczerze mówiąc spróbuję. Może spodoba mi się i będę częściej używała?
 Moja ulubiona melodia z PPK w każdej chwili? Zdecydowanie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.