7 marca 2017

Zwierzaki do torby VS ... bułki?

Cześć!

Praktycznie od początków SSO, poza końmi, towarzyszą nam także inne zwierzaki, które możemy zabrać ze sobą dosłownie wszędzie w torbie przy siodle. Z początku były to pieski, kotki i króliczki. Potem do gry zawitały także foczki, świnki oraz żabki. Ostatnimi czasy zauważyłam jednak, że w grze pojawia się coraz więcej akcesoriów do toreb, które nie są zwierzakami...

 Zaczęło się od walentynkowych misiów rok temu. Mimo, że nie są to prawdziwe zwierzaki, to są naprawdę przeurocze i bardzo je lubię. :D
 Następnie krasnal ogrodowy na święta, który swoją drogą trochę przypomina "coś żywego", wygląda trochę jak mały, nieruchomy człowieczek siedzący grzecznie w wyznaczonym miejscu. A co pojawiło się ostatnio? Kwiaty na walentynki, które otrzymywaliśmy za wykonanie zadań. Na początku zdziwiłam się, że to właśnie do tych celów są przeznaczone i chciałam je sprzedać. Dopiero potem zauważyłam je w czyjejś torbie, ups.. xD
Ale wracając; kwiaty według mnie były pomysłem całkiem dobrym. Kojarzy mi się to z konną przejażdżką na kwiecistą łąkę i zbieraniem takiego właśnie bukietu. Czy nie wspaniale byłoby go "uczepić" przy siodle, by inni mogli go podziwiać? Ah, gdy o tym myślę, aż mam ochotę wybrać się w wakacyjną, wieczorną przejażdżkę 💓

Ale chwila, jakie bułki?
Otóż, w ostatnich zadaniach w Nowej Grani pojawił się 2 sklepy, z czego w jednym z nich możemy zakupić torbę do siodła oraz 2 zestawy, które możemy umieścić w takiej torbie.
 A jakie to zestawy? Pierwszy z nich zawiera: wałek do ciasta, drewnianą łyżkę i ubijaczkę. Natomiast drugi: bagietkę, rogala i jakieś ciemne pieczywo, być może chleb?
Gdy na początku to zobaczyłam, zadałam sobie pytanie: "Po co?"
Naprawdę nie rozumiem, po co komu nosić w torbie przyrządy kuchenne? xD
Już zrozumiem to pieczywo. Przecież podczas długiej przejażdżki moglibyśmy zgłodnieć, a tak zawsze jest coś pod ręką - zarówno dla nas, jak i dla konia.
Zespół Star Stable coraz bardziej zaskakuje mnie swoją pomysłowością. Ja raczej nie kupię tych zestawów i jestem ciekawa, czy kiedykolwiek zobaczę kogoś w grze z torbą wypełnioną pomocami kuchennymi czy bułkami xD


Ja zdecydowanie wolę nasze radosne zwierzaki, szczególnie świnki, które swoimi śmiesznymi ruchami potrafią poprawić mi humor! Przyznać jednak muszę, że niektóre "martwe" przedmioty również nie są takie złe, a wręcz całkiem ładne i pomysłowe. Mimo to moje serce należy do małych pupili 😊

A Wy co wolicie? Zwierzaki czy może coś bardziej "opanowanego" ruchowo? xD
Czekam na Wasze opinie! 

1 komentarz:

  1. Ja też chciałam sprzedać te kwiaty i serduszko. xD A co do bułek całkowicie się w tobą zgadzam. Są niepotrzebne i raczej nikt ich nie kupi. :c xD

    Pozdrawiam!
    ~Zita Queencamp
    starstablezhania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.