10 marca 2017

Konkurs + 50 obserwatorów

Hej!

Niedawno SSO ogłosiło na polskim Facebooku nowy konkurs z okazji dnia kobiet!
Przepraszam, że nie napisałam żadnego posta z życzeniami dla Was, jednak nie miałam na to kompletnie czasu. Mimo to życzę wszystkim paniom dużo szczęścia, spełnienia marzeń, zdrowia, a także osiągnięcia w życiu wymarzonego celu! 💞

Okej, na początek krótkie wyjaśnienie przyczyn konkursu.
A więc niedawno pojawiły się 3 nowe polskie serwery:
Sunbeam Meadow (Promienna Łąka/ Łąka Promieni Słonecznych)
Rainbow River (Tęczowa Rzeka)
Raindrop Shore (Brzeg Kropli Deszczu)

Niestety nie mają one swoich indywidualnych ikon, jak np. Ciastko, Miodek czy Lasek.
Zadanie polega na tym, by stworzyć taką właśnie ikonkę dla jednego z nowych serwerów! Można również pokusić się o wykonanie pozostałych dwóch.

Wymagania

Projekt musi:
Mieć okrągły kształt
Nie może zawierać zbyt wielu szczegółów
Musi być przygotowany przez Was, czyli przez osoby biorące udział w konkursie. To jest Wasza praca, Wasze wykonanie.

Gdzie wysłać pracę?

Wszystkie projekty należy wysyłać pod adres e-mail: competitions@starstable.com.
Pamiętajcie, że nie otrzymacie z tego e-maila odpowiedzi; został on stworzony jedynie na potrzeby konkursu.

Czas konkursu

Termin konkursu kończy się w najbliższy poniedziałek o godzinie 16. Zwycięscy zostaną oficjalnie ogłoszeni, a ikony zostaną stworzone na podstawie ich projektów.


Macie jakiś pomysł? Bierzecie udział w konkursie? :D
Ja w sumie plastykiem nie jestem, nie mam niestety talentu to takich spraw, więc tym razem sobie daruję. Ale za to Wam życzę powodzenia! 😄

Na koniec chciałabym Wam wszystkim bardzo gorąco podziękować za 50 obserwatorów! 
(w sumie już 51, uhu!)
Jestem naprawdę szczęśliwa, że coraz więcej osób zagląda na mojego bloga. 💖
To co? Dobijamy do 100? :D


Do zobaczenia! 

7 komentarzy:

  1. Ja jestem Danio -.- Jak coś, to możesz być kimś innym, moje imię jest bardziej podobne do ' Danio ' a nie Twoje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę zmieniać mojego przezwiska tylko dlatego, że ty też takie masz. Zostałam tak nazwana przez klubowiczki CHL, gdy do niego dołączyłam, czyli jakieś 2 lata temu. Wszyscy się tak do mnie zwracają i nie mam zamiaru wprowadzać zmian. Nie wiem, jak się nazywasz, ale to, czyje imię jest bardziej podobne do słowa "Danio" to kiepski argument. Każdy ma prawo do dowolnego przezwiska, nawet, gdy się powtarzają.

      Usuń
    2. Danio ma tacje... Moja kok to dminika. Kumzynka to Daniela i obie naztwam tak samokm: dania

      Usuń
    3. Daniu Vlog, widziałam już dużo osób z takim przezwiskiem. Nie uważasz, że zachowałaś się jak 5-latka rozkazując 15-sto letniej dziewczynie? xDD

      Usuń
  2. Jestem tam, w obserwatorach na screenie, buahaha! Gratulacje Danio, a blog prześwietny! Od dawna w moich polecanych, bo w 100% na to zasługujesz. ^^ Pozdrowionka od Caro z CHL. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bloga czytam od bardzoo dawna i już w mają (albo w kwietniu)będzie chyba rok. XD Zawsze uwielbiałam go czytać. Na pewno dobijemy do 100 obserwatorów, a nawet więcej, więc nie martw się i licz na nas. ;D Mamy nadzieję, że osiągniesz większe sukcesy i czekamy na 60 tys. wyświetleń! :D Powodzonka
    ~Amanda Mcwill :**

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.