23 marca 2017

Pożegnanie z Rufusem?

Cześć!

We wczorajszej, środowej aktualizacji dość sporo się wydarzyło. Jedną część graczy zmiany zadowoliły, a drugą wręcz przeciwnie.
Zacznijmy może od zadań.
A więc, tak jak w zeszłym roku, do Moorland zawitał Festiwal Szczęścia! Jest to krótka parada, która prowadzi właśnie z Moor do Fortu Pinta. Aby móc wziąć w niej udział, musimy wcześniej pomóc w przygotowaniach dziewczynom z Bobcats.

w Jorvik City Plaza zawitał także Tydzień Mody, podczas którego co godzinę wystąpi Raptor i towarzyszące mu modelki.




Kolejna sprawa.
Kojarzycie może rudego kota, który witał nas gdy logowaliśmy się do gry i podawał różne wskazówki? W środę Rufus odszedł niestety na emeryturę, co jest równoznaczne ze zmianą tła podczas wchodzenia do gry. Od teraz będzie się ono zmieniać w zależności od pory roku i myślę, że będą one w formie zdjęć, które możemy zobaczyć także na stronie głównej Star Stable. Na dole pod zdjęciem znajdują się te same wskazówki, co wcześniej.

Czy podoba mi się ta zmiana? Niezbyt. Nie mogę powiedzieć, że kochałam Rufusa czy coś, ale od początku gdy kojarzył mi się on właśnie z logowaniem, z nową przygodą, którą mogę niedługo przeżyć w grze. Trochę szkoda, że już go nie ma w tamtym miejscu, ale na pewno jakoś do tego przywyknę, jak z resztą każdy z nas.
Nowe tło średnio mi się podoba, a taka forma zdjęcia kojarzy mi się bardziej z wchodzeniem do stajni, czy jazdą autobusem. Dlatego kiedy wchodzę do gry to mam wrażenie, że już w niej jestem i po prostu zmieniam w niej swoje położenie, a nie dopiero się loguję. xD


Wraz z wczorajszą aktualizacją do gry wkroczyło kilka błędów (?)
Zaczęło się od mistrzostw - biorąc w nich udział, zamiast rozet możemy zobaczyć kwotę pieniężną w postaci 1500, 1000 oraz 500 SJ. Duża część graczy jest tym zaskoczona 
i zrozpaczona. Ja jednak myślę, że to chwilowy błąd i że niedługo wszystko wróci do normy. Przez to jednak nie możemy wystartować w samych cs'ach. Po zapisaniu się nie pojawia się nam u góry pasek z odliczaniem, po prostu nic się nie dzieje. Dodatkowo na zdjęciu możecie zobaczyć, że zamiast zawodów pisze "Wyścig Głuchych Lasów". Mam nadzieję, że niedługo naprawią ten błąd. 😩


To niestety nie koniec z kilkoma wpadkami SSO. W Głuchych Lasach zobaczyć można nową tablicę przeznaczoną do wyścigów oraz nową postać, która nie ma jeszcze właściwego imienia. Natomiast na Wzgórzu Nilmera znajduje się... chyba nie do końca dobrze zbudowany płot. 😂
Czyżby niedługo szykowały się jakieś nowe zadania? 



Podoba się Wam aktualizacja? Co myślicie na temat Rufusa, albo tych chwilowych błędów w grze?

4 komentarze:

  1. Błędy naprawia. Ale Rufus... Czemu?! Fajny BYL.. Wyścig fajny, u Raptira JESZCZE nie byłam. Teraz szukam czadu na bloga(blogi XD) ale szyje (dla modeli no. Derki) i czekam na tablet graficzny i tate i zrobilam sobie CHYBA POWAZNA ranę na nodze... Ahhh ja! I moje zorganizowanie!
    ~Alice Shadowcobbler czyli DziwnaJulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hextbsporo błędów bo moja autokorekta się buntuje;-; ;)

      Usuń
  2. ten płot to nie błoąd to tak specjalnie z XD

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.