30 lipca 2016

Challenge - Trudne początki

Hejcia! :D

Piszę tego posta, gdyż zostałam nominowana do Challenge'a przez Connie Pandabaker, za co bardzo dziękuję :D
Dla ciekawych, jego zasady znajdują się TU - na blogu Lany Hawkson ^-^
A więc chodzi głównie o to, aby dodać jakieś stare, "bobkowe" zdjęcie z naszych początków gry :P Ja niestety nie mam aż tak bardzo starych zdjęć, jednakże coś się zachowało :D







A więc, moja przygoda ze Star Stable zaczęła się latem 2013 roku, czerwiec lub lipiec.
Zobaczyłam, że moja kuzynka zaczęła w to grać, ja ją obserwowałam i pomyślałam, że też pobiorę tą grę. Gdy była jeszcze ona po angielsku nie wiele rozumiałam, a gdy zrobiłam wszystkie możliwe zadania zaczynałam się nudzić. Potem nie grałam aż do stycznia/lutego 2014 roku. Postanowiłam wrócić, gdyż namówiłam przyjaciółkę do gry i chciałam jeździć po Jorvik razem z nią, wygłupiać się... Razem odkrywałyśmy miejsca na terenie dla nie-SR, którymi się zachwycałyśmy xD W tym też gwiazdki, ah...
Nigdy nie sądziłyśmy, że odwiedzimy DZW, że będziemy mieć wysokie poziomy i dużo koni. Po naszym pierwszym dwudniowym SR (darmowym, coś przed Wielkanocą w okresie Wielkiego Postu, jeśli dobrze pamiętam) kupowałyśmy go coraz częściej, początkowo na 4-5 dni. Natomiast moim pierwszym kupionym koniem był kucyk, Snowangel ♥
Pamiętam, jak się podniecałam tym zakupem, to w końcu pierwszy taki koń!
No, potem jakoś koni przybywało, SR, SC też, poziomów, dołączyłam do CHL... Szybko minęło, ale tamte czasy były genialne xD Odkrywanie wszystkiego, zabawy z Car w chowanego, inne rzeczy, te zachwyty, szukanie polskich graczy na serwerze! 
No cóż, te czasy nie wrócą, ale miło powspominać :D
Jeśli jesteście początkującymi graczami, koniecznie róbcie dużo zdjęć! 
(Ja spośród 527 znalazłam 6, brawo ja) 
To wspaniała pamiątka, gdyż za kilka lat będziemy mówić:
"Ale to było dziwne!"
"Jak można było tak grać!"
"Ja już w ogóle nie pamiętam, jak to miejsce kiedyś wyglądało!"
Itp.

Jeszcze raz dziękuję za nominację Connie ^-^
A więc ja nominuję:

Do zobaczenia! ♥

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam czytać wszystie posty osób nominowanych do tego challenge'u.
    Fajnie poczytać jak każda inna osoba zaczyna grę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też, każdy ma inną historię :D Jednak fajnie, że Lana stworzyła tą serię, można poznać trochę innych, ale w taki odmienny sposób :D

      Usuń
  2. Braffo! ja sledzę każdego posta z moim chellenge'em xDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, niedługo nie będziesz mogła nadążyć xD Gdzie nie zajrzę, tam komentarz z tym challenge'm xD

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.