6 lipca 2016

Nowe Fryzyjczyki!

Hejos! :D

Dzisiaj środa, dzień aktualizacji, w których w Jorvik pojawiły się całkiem odnowione fryzy! :D Są one według mnie baaardzo piękne, ale też nieco droższe :P
A więc: co ze starymi Fryzami?
Stare, klasyczne Fryzy dalej będą w sprzedaży, jednak na Targu Koni w cenie 790 SC. Więc jeśliby ktoś zatęsknił za tą wcześniejszą wersją nadal będzie miał szansę na zakup, i to w niższej cenie ;)
Ile jest dostępnych maści?
3, tak jak we wcześniejszych koniach :)
Gdzie znajdują się nowe konie?
Na Farmie Steva, w miejscach ich poprzedników :D
Ile kosztują?
Niestety są dosyć drogie, kosztują 990 SC
Od którego poziomu można je kupić?
Dostępne są od 12 poziomu

A oto nasze nowe piękności *-*




Niestety, jak widzicie nie stać mnie na razie na tego fryza, jednak poprosiłam moją koleżankę z klubu - Lenę Kittenhill o zrobienie kilku zdjęć każdego chodu konia.
Jeszcze raz dzięki Kicia za zdjęcia! ♥
Przy okazji przywołałam z Wyspy Koni mojego Dark'a, aby przypomnieć sobie, jak się na nim jeździło ^-^ Postanowiłam także na nim wykonać zdjęcia, aby porównać te 2 typy Fryzyjczyków :D

STĘP 


 KŁUS


 GALOP


 CWAŁ


 COFANIE


(Niedługo dodam jeszcze stawanie dęba)

Porównałam także ich wzrost. Na początku myślałam, że nowy Fryzy są niższe, ale przy tych starych okazuje się, że ich wzrost jest bardzo zbliżony, co mnie mile zaskoczyło :)


A teraz wszystkie dostępne fryzury :)





I jak? Kupiliście już te piękności? :D
Jeśli tak, to które?
Ja poczekam na Weekend Podwójnych Star Coins i wtedy, gdy przy najbliższej okazji będę miała SR kupię chyba tego, który jest na zdjęciach. I chociaż wszystkie są bardzo podobne, to ten szczególnie mi się spodobał, gdyż jego sierść się aż tak nie błyszczy, czego za bardzo nie lubię u koni. Lecz na to mam jeszcze trochę czasu, możliwe, że zmienię zdanie :P
Jeśli chodzi o chody, to urzekł mnie kłus *-*
Jest taki "ujeżdżeniowy", te konie same w sobie też. A ich ogony wyglądają tak, jakby właśnie wyszły od fryzjera xD Takie FaleLokiKoki xD Do tego fajnie odstają od zadu, trochę jak u arabów :)
Ale gdy już będę miała tego Fryza raczej nie zmienię mu grzywy i ogona, takie loczki są śliczne ^-^
A Wy zmieniliście fryzury Waszym koniom? Jeśli tak, to na jakie? :D

Ten post zakończę krótką informacją, gdyż iż udało mi się wytrenować Nado :D
Było to bodajże w... niedzielę..? Tak, chyba w niedzielę xD
Teraz wzięłam się na Violę, a następnie zostanie mi tylko Shanty ^-^


A więc do zobaczenia! Pozostawiam Wam powyższe pytanka ;D

1 komentarz:

  1. Te nowe konie chodzą z taką.. godnością czyli podniesioną głową itd.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.