26 lipca 2016

Creating my... horse! #7

Hejos! :3

Dziękuję wszystkim za udział w ankiecie! ♥
Ku mojemu zdziwieniu zdania były dość podzielone, ale mimo to wygrał duży morki czaprak! :D


Teraz czas na siodło. Jak zwykle piszcie swoje propozycje w komentarzach. Nie przyjmuję propozycji np. w kwiaty czy kropki, inne wzorki, siodła będą jednokolorowe. Mogą być ewentualnie dwukolorowe, jednak trzeba DOKŁADNIE podać mniej więcej, które elementy w jakim kolorze. Propozycja może wyglądać tak:
białe siodło
czarne siodło itp.
A oto taki kształt siodła, na jakim będę się wzorować:

 (Zdjęcie pochodzi z tej strony KLIK)

Być może siodła będą wyglądały trochę inaczej, jeszcze nie wiem jak pójdzie mi edycja...
Ale Wy się tym nie przejmujcie, po prostu zaproponujcie coś w komentarzach! :D

PS. Mogę zdradzić, że niedługo pojawi się na blogu nowa mała seria :) Liczę na to, że Was zaciekawi ^-^

Papa! ♥

9 komentarzy:

  1. Czarne siodło z morskimi poduszkami kolanowymi :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej! Wygrał mój czeprak!
    Pudrowo różowe siodło <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością pragnę Cię poinformować drogi Daniu, że zostałaś przeze mnie nominowana do challenge'u!!!
    Proszę zajrzeć na mojego bloga Daniu, tu masz link do tego posta:
    http://pandawsso.blogspot.com/2016/07/challenge-trudne-poczatki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Siodło w kolorze lapis lazuli (lapis dla żuli)
    Według wikipedii, hex tego koloru to #3366CC

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.