19 lipca 2016

Creating my... horse! #6

Witam! ♥

Uh, w końcu jakiś post, prawda? xD
Z pewnością zauważyliście, że od około 2-3 tygodni nie było QFG...
Tak, ciągle o tym zapominam lub nie mogę wymyślić odpowiedniego pytania, ale niedługo może coś się pojawi :)
Pamiętajcie, że jeżeli macie jakieś swoje pomysły na pytania do tej "ankiety", śmiało piszcie! :D
No dobrze, z tym postem też się spóźniam, ale pracę nad końmi zaczęłam w... piątek lub sobotę, ponieważ od czwartku byłam u koleżanki na noc C:
Trochę zastanawiałam się, jak uda mi się zrobić te wszystkie czapraki, aż w końcu po kilku nieudanych próbach znalazłam prosty pomysł i wykonałam wszystkie dość szybko :)
A oto one:

Mały granatowy czaprak


Duży błękitny czaprak


Duży ciemnozielony czaprak


Duży czerwono-biały czaprak


Duży fioletowy czaprak


Duży jasnozielony czaprak


Duży liliowy czaprak


Duży morski czaprak


A oto wszystkie propozycje :D
Oczywiście, gdy nasz cały koń będzie skończony poprawię go nieco, żeby wyglądał lepiej.
Na razie musicie zadowolić się tym xD
A więc jak zwykle głosujcie w ankiecie, który czaprak według Was najbardziej pasuje do konia maści masło ze sraczkowatą grzywą i ogonem xD
Pamiętajcie, że możecie oddać tylko jeden głos! :D

Do zobaczenia! ♥

3 komentarze:

  1. Czerwono biały ładnie wygląda. ~ Grace Goldway

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielony pięknie się prezentuje :*

    ~ Abbie Sweetrider

    OdpowiedzUsuń
  3. Duży ciemnozielony idealnie pasuje do sraczkowatego masła ^,^
    ~ Rose Ironhunter

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.