31 lipca 2016

Midnightguardian ♥

Witam! ♥

Dziś do mojej stajni przybył nowy konieł, a mianowicie fryz! ♥
Skorzystałam z double i zakupiłam SC oraz SR, a po baaaaardzo długich decyzjach i rozmyślaniach w końcu zdecydowałam się, którego fryza kupić :D
Tak jak kiedyś zapowiadałam - postanowiłam wziąć matowego. Choć jeszcze kilka minut wcześniej byłam zdecydowana na najciemniejszego pod drzewem, było mi szkoda tego drugiego konia 
(pierwszy raz w życiu miałam sytuację, żeby było mi szkoda jakiegoś piksela)
Ale po zakupie stwierdziłam, że wcale nie żałuję ♥
Nazwałam go Midnightguardian, czyli Północny Stróż *-*
A Wy jak nazwaliście swoje fryzy, jeśli już je zakupiliście? A jeśli nie, to którego kupujecie? Macie już pomysł, jak będzie się nazywał? :D










 Na razie nie wymyśliłam jeszcze aki dla nowego fryza, ale możecie mi pomóc! :D
Jeśli macie jakieś propozycje, śmiało piszcie!
Myślałam trochę nad aką Mefisto. Czytelnicy Heartlandu mogą coś skojarzyć ;D
A więc: jeśli podoba się Wam Mefisto, piszcie. A jeśli macie inny pomysł, też piszcie xD

Do zobaczenia! ♥


8 komentarzy:

  1. Ja nazwałam swojego Summerwind (tak wakacyjnie) i kupiłam tego od strony wiatraka (pod drzewem)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowalam Cię do Star Stable Tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze swojego nie kupiłam, ponieważ aktualnie nie mam dostępu do SSO, ale już jutro wracam więc mam nadzieję, że moje SC uśmiechnął się do mnie i będzie ich na tyle dużo, ż starczy na fryza i propo Heartlandu też znam tą serię książek jedną właśnie czytam przeczytałam wszystkie części od 1 do 20, ale nie wiem czy wiesz, ale niedawno wyszły części pt" Dalsze losy Amy"


    P.S. Ty ile części juź przeczytałaś ???


    Pozdrawiam Amelia Dawnbard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przeczytałam 20 części, gdyż 21 i 22 nie było w bibliotece :/ A co do tych kolejnych, to wiem, że weszły 23 i 24, muszę kiedyś gdzieś wypatrzyć i koniecznie przeczytać! :D

      Usuń
  4. Ja też kupiłam tego matowego. Nazwałam go Darkdancer, czyli ciemny/mroczny tancerz. Aka: Demon.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.