3 lipca 2016

Nowe Fryzy - Zajawka

Hej! :D

Może już to widzieliście, a może jeszcze nie, ale w ostatnich aktualizacjach SSO wspomniało o czymś bardzo ciekawym...
Mianowicie o tym, że ceny aktualnych Fryzów zmniejszyły się do 790 SC, po to,
abyśmy mogli zakupić je teraz w niższej cenie i żeby starczyło nam SC na nowe Fryzyjczyki! Wczoraj na stronie pojawiło się pierwsze zdjęcie tych koni.
Być może pojawią się one już w środę ^-^


Przyznam, że jak na razie jestem dość mile zaskoczona, choć ten koń nie przypomina aż tak Fryza, dużo bardziej Morgana... Poza tym myślę, że grzywa powinna być nieco dłuższa, ale może będziemy mogli ją zmienić u fryzjera...?
Liczę też na to, że te konie będą znacznie wyższe od zwykłych koni. Jeśli byłyby takiego wzrostu jak np. Angliki, to byłaby to porażka...
Cóż, tyle z mojej strony, mam nadzieję, że gdy już te konie pojawią się w SSO przekonają mnie do siebie ;)
A co Wy o nich myślicie? :D

5 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą Daniu i myślę żę nawet te stare nie musiały być zmienione na nowszą wersję... Moim zdaniem powinna powstać nowa rasa lub mogli by zająć się startowcami albo kucykami jorvik bo one teraz nie pasują do reszty.... Marzę że startowce przemienią się w konia którego możemy zobaczyć na reklamie star stable (czyli chodzi mi o tego który tak jakby jedzie na przejażdżkę i ma długą prostą grzywę na zdjęciu są 2 konie z jeźdźcami.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było to chyba 1 zdjęcie...
      a niestety nie mogę go tu skopiować bo się nie da :C

      Usuń
  2. Daniu jeśli chodzi o zdjęcie mogę ci je wysłać na e maila.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłabym, ale mam już karego konia. Mimo to fryzy są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać! ^^ Są piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.