22 lipca 2016

"Po co nam środy?" - zajawka większych stajni!

Witam! :D

Weszłam przed chwilą na stronkę SSO i oto, co zobaczyłam!


"Środy przychodzą i mijają, a praca nad tak ogromną grą komputerową, jak Star Stable jest wielkim wyzwaniem. Planujemy z wyprzedzeniem rzeczy, zadania, rasy koni lub funkcje to masywna góra do pokonania. Robimy to, ponieważ kochamy grę i uwielbiamy naszych graczy!

Nie wszystko nad czym pracujemy jest jednak dedykowane środowej aktualizacji, dlatego niektóre tygodnie będą mniejszymi aktualizacjami. Związane jest to głównie z tym, że aktualnie pracujemy nad większymi rzeczami, które pojawią się w bliskiej przyszłości.

Dlatego niektóre tygodnie mają mniejsze aktualizacje, niektóre większe. Ale zapewniamy Was, że każdego tygodnia pracujemy nad nowymi rzeczami, które na pewno pokochacie. Jak na przykład nowe stajnie, które pojawią się pod koniec 2016 roku... Może jakaś zajawka?"


Po prostu nie mogę uwierzyć! Rany, ta stajnia wygląda rewelacyjnie! *-*
Zamykane boksy, wiaderko na wodę, żłobek i sianko! :D
Nie mogę doczekać się tych stajni! Mam też nadzieję, że będzie możliwość napisania imienia konia na boksie, np. na drzwiach.
Mam dwie propozycje:
- albo imię naszego konia pojawiałoby się na drzwiach w chwili "dodania" go do boksu, np. kiedy klikamy "Ustaw konie";
- albo po wprowadzeniu konia sami moglibyśmy coś napisać! Mogłoby być to pełne imię koniśka, albo jego przezwisko!
Mi zdecydowanie bardziej pasuje n druga opcja :D
A Wam? :3
Świetnie by też było, gdyby pojawiała się rasa konia na drzwiach, nie sądzicie? :)
Jestem też baaaardzo ciekawa, jak będzie wyglądała możliwość własnego udekorowania swojej stajni. Czy będą to jakieś obrazki, może będziemy mogli przesłać jakieś zdjęcia z komputera na gry, abyśmy mogli je powiesić? To byłoby po prostu genialne!
Jeśli chodzi o te stajnie jest mnóstwo możliwości :D
Ale martwi mnie jedno, a mianowicie to zdanie:
"...Jak na przykład nowe stajnie, które pojawią się pod koniec 2016 roku..."

Szczerze, to miałam nadzieję, że szybciej zobaczymy nowe stajnie...
Trochę zasmuciła mnie ta wiadomość, bo musimy jeszcze trochę poczekać :/
A czy Wam podoba się zajawka nowych stajni? :D
Co chcielibyście w niej zobaczyć?
I jak myślicie, ile będzie teraz boksów? 

Do zobaczenia! ♥

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne masz pomysły. Z tymi imionami, rasami na drzwiach, dekorowaniem stajni zdjęciami! Szkoda tylko, że tak długo musimy poczekać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się marzy że jak kupimy konia wyskakuje okienko w którym piszemy imie a ono będzie na boksie

      Usuń
    2. Tak przy okazji Naomi Lionhiurricane xDD

      Usuń
    3. Właśnie o takie coś mi chodzi *-* Mogłabym się zgodzić, żeby imię samo wyskakiwało, ale gdyby można było napisać Aki koni też byłoby super :D

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.