26 lipca 2016

Wyzwanie #10

Hej ho! :D

Dawno nie było wyzwania, nieprawdaż? :'D
Eh, mimo iż dzisiejsze zadanie wykonałam dość dawno wciąż zwlekałam z montowaniem filmiku, a kiedy już to zrobiłam, musiałam znaleźć odpowiednią okazję, aby laptopek w spokoju mógł zapisać film 
(zostawiłam lapka włączonego na noc, hihi).
Dziś wszystko było już gotowe i dość niedawno na YT pojawił się kolejny film :D
A teraz wyjaśnię, o co chodziło w tym wyzwaniu.
A zatem: otrzymałam je od Car (kto by się spodziewał)
Chodziło w nim o to, abym wytrenowała konia w ciągu 6 dni, czyli codziennie robiła wszystkie wyścigi i kolejno wbijała kolejne poziomy. Wzorowałam się na tym filmie od Car
Jest o tym wspomniane dokładnie w minucie 4:20.
Ale, że ten filmik jest prawie sprzed roku, wyścigów trochę przybyło, a więc trening konia zajął mi tylko 5 dni :D
Kto wie, może kiedyś będzie to możliwe w przeciągu 4, 3 dni?
Może nawet jednego? No cóż, wtedy musielibyśmy chyba spędzić calutki dzień przed komputerami, aby wytrenować konia. Poza tym: tyle wyścigów! Nie wiem, komu by się chciało :')
Lecz gdyby się ktoś zmotywował... Może? :D
Filmik jest dość krótki, gdybym pokazała Wam wszystkie dni mojego trenowania ze wszystkimi wyścigami znudziłoby się Wam po kilku minutach, a sam film mógłby trwać...
hmm... średnio 2,5 lub 3 godziny przez 5 dni... a więc max 15 godzin :')
Chciałoby się Wam oglądać? No chyba nie xD

No, a więc teraz serdecznie zapraszam do oglądania! :3 


Zachęcam Was też do takiego sposobu trenowania. Wiem, że to może wydawać się straszne, szczególnie dla osób, które nie lubią trenować, ale gdy weźmiecie ze sobą przyjaciółkę, pogadacie na Skype, co ja akurat bardzo lubię robić podczas trenowania to na pewno będzie to dla Was przyjemniejsze :) I opracujcie wcześniej mapkę wyścigów, aby nie biegać z Epony do Valedale, potem do Moorland, a może potem DZW? :')
Może jako taki mały bonus dodam moją mapkę trenowania ;)


A więc, iż mam teraz ciągle stajnię w Fort Pinta zaczynam właśnie tam. Potem kolejno pieszo aż do Kopytka, skąd biorę podwózkę do Valedale i tam ciągle pieszo. Jeśli chodzi o wyścig w DUD raczej go nie robię, tylko czasami ;)

Mam nadzieję, że się Wam to przyda :D
Przez najbliższy czas postaram się zrealizować kolejne wyzwania ^-^

Do zobaczenia!

4 komentarze:

  1. Czy ty... Czy ty mnie śledzisz?
    Mam dokładnie taką samą trasę jak ty... To przerażające jak dokładnie masz taką samą trasę jak ja O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż xD Dużo osób może mieć taka trasę, jest ona dość "po drodze" xD

      Usuń
  2. Hejo!!!
    Bardzo fajny blog :)
    Zapraszam na mojego :)
    www.ssozsylvie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.