18 kwietnia 2017

Który koń najszybszy?

Cześć!

Od bardzo dawna wśród graczy toczy się spór o to, jaki koń w grze jest tym najszybszym, a jaki najwolniejszym. Mówię tu oczywiście o wszystkich "dużych" koniach, czyli poza kucami Jorvik, walijskimi oraz Jorveskimi Dzikusami. W tym poście chcę przedstawić Wam moje poglądy na ten właśnie temat 😊

Jaki koń najszybszy? - jak myślano dawniej

Bardzo dobrze pamiętam, jak SSO dodawało coraz to nowsze konie, jeszcze przed tymi z animacjami. Wtedy duża część graczy (w tym ja) była przekonana, że co nowszy koń, to szybszy. Dodali fiordy - fiordy są najszybsze! Zaraz kolejne konie - te są szybsze od fiordów! A gdy pojawiły się pierwsze AQH? To już w ogóle. Zawsze zamartwiałam się, że gdy będą dodawać nowe konie, to będę ostatnia na mistrzostwach, ponieważ nie zawsze miałam wystarczającą ilość Star Coins, by zakupić najnowszy model wierzchowca podczas, gdy inni już takowe trzymali w swoich stajniach. Nie podobało mi się to, ponieważ sądziłam, że gdy cały czas będą kolejne nowe konie, coraz to szybsze, to ja niedługo będę okropnie wolnym graczem. Tak, to były moje ogromne problemy za czasów "bobka".
Ale kto wie? Może tylko ja tam myślałam, może wielu graczy, a może niektórzy ciągle tak sądzą?


Podzielone zdania

Czy konie o starych animacjach są wolniejsze?

O tak, to chyba jeden z największych sporów wśród graczy, lecz, jak zauważyłam, powoli on zanika...
 Konie ze starymi animacjami, np. nasze startery są wolniejsze od koni, które te animacje posiadają - czy to prawda? Czy to oznacza, że biorąc udział w mistrzostwach na starym fryzie, czy chociażby naszym startowcu, skazani jesteśmy na przegraną? Oczywiście, że nie! Dosiadając takiego właśnie konia, również możemy być tymi najszybszymi. Jedyne, co nie podoba mi się u koni ze starymi animacjami, to to, że jakiś czas temu Zespół gry skrócił ich długość skoku w galopie w pełnym siadzie (tym najwolniejszym), ale to już temat na inną dyskusję.



A co z końmi z "ery American Quarter Horse"? Wielu graczy uważa, że są one szybsze od tych starych i że lepiej to właśnie je zabierać na mistrzostwa. Skoro te konie mają bardziej rozwinięte animacje, to z pewnością i szybkość? Jednak nawet Zespół SSO potwierdza, że wszystkie konie o standardowej szybkości, mają ją taką samą.
Ale co z filmikami, na których gracze testują szybkość koni, porównując ze sobą wyścigi w ich wykonaniu? Często takie właśnie dowodzą, że dany koń z pewnością jest szybszy. Według mnie, takie filmy nie świadczą o tym, czy np. mustang jest szybszy od morgana. Może się czasem zdarzyć jakieś małe ścięcie/spowolnienie komputera, czy chociażby niewielki lag, którego nawet nie zauważamy, a wynik może przez to różnić się o kilka setnych czy jedną sekundę. Oczywiście jest jeszcze dużo czynników, ale nie będę tu wszystkiego rozpisywać. A nawet jeśli naprawdę jeden koń jest szybszy o kilka setnych, to ja nie biorę tego pod uwagę, tylko wsiadam na tego wierzchowca, na którego mam obecnie ochotę. 😊


Moja opinia

Tak, jak pisałam wyżej, uważam, że wszystkie konie mają taką samą szybkość, bez względu na rasę czy animacje. Przyznam się jednak, że sama najczęściej na mistrzostwa biorę konie budowy AQH. Dlaczego? Otóż te wierzchowce mają bardzo daleki skok, a poza tym wygodnie mi się na nich jeździ. Gdy biorę inne konie, nawet te z animacjami, to idzie mi o wiele gorzej. Moim zdaniem to, którego konia wybrać na mistrzostwa czy pobijanie rekordów w wyścigach zależy tylko od naszej "wygody" na nim. Jeden lepiej poradzi sobie na starym arabie, inny na kucu islandzkim. Także to od każdego z nas zależy, jakiego konia będziemy wybierać na takie właśnie okazje. 



A jaka jest Wasza opinia na ten temat? Podzielcie się nią w komentarzach!

Ściskam! 💜

5 komentarzy:

  1. Ciekawy i fajny post ^^ W czym przerabiasz zdjęcia? ;3
    ~ Sasha : http://ssosashabluestep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :D
      Do przerabiania zdjęć używam programu Photoscape :)

      Usuń
  2. Uważam tak samo: każdy koń jest tak samo szybki. Nie bardzo chciało mi się czytać ten post, bo już mi to powiedziałaś na sso (xD), ale mimo wszystko przeczytałam. Też na cs'y najczęściej biorę AQH, i na nich najlepiej mi idzie, chociaż na innych koniach też wygrywam, i to może częściej (o ile nie mam lagów xD). Przyznam się, że czasem cs'y bardziej traktuję jak zabawę :D I jest to baaardzo często (szczególnie, że przestałam wygrywać xD) Zarąbisty post ♥
    ~Hols Mightynose ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Chyba zostanę tu na dłużej. Widziałam Twój kanał (chyba,że to podróba xd) na yt "Po Prostu Danio", czy jakoś tak :) Nie wiedziałam, że masz też bloga ;) Serio, fajny blog :) Taki sympatyczny.
    /Gabrielle Deertower, nowa użytkowniczka SSO (12 lvl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ten kanał nie należy do mnie. Jest to kanał Danieli Lionberg, widocznie ma takie przezwisko, jak i ja. Link do mojego kanału znajdziesz na pasku bocznym, tuż pod Facebookiem.

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.