22 kwietnia 2017

Odnowa Jodłowego Gaju?

Cześć!

Myślę, że większość z Was zauważyła już wczorajszy filmik na kanale SSO. Jednak możliwość dodania posta mam dopiero dziś. Mam nadzieję, że się nie złościcie. 😊

W jednym z ostatnich filmików na kanale Star Stable pojawił się mały wgląd na pracę twórców oprawy graficznej gry. Wygląda to wszystko bardzo ciekawie, więc jeśli ktoś jeszcze nie widział, to polecam zajrzeć! 
Poza tym dowiadujemy się co nieco o odświeżeniu Jodłowego Gaju! Widzimy także, jak będzie on wyglądał i według mnie zapowiada się fantastycznie! 


Szczerze to nie wiedziałam, że przyszły wygląd tej wioski opierał się będzie na początkowych planach, ale wygląda świetnie. Zielone dachy, śliczne, wręcz bajkowe drewniane chatki dodają temu miejscu przytulności i cudownej atmosfery. Wszystko to kojarzy mi się z jakąś starą karczmą czy domem Wikingów, jednak w takiej bardzo zadbanej wersji. Szczerze powiedziawszy to zastanawiam się, czy nie zmienię tam wkrótce stajni. Tak czy siak, nie mogę doczekać się najbliższej aktualizacji i zobaczenia JG w pełnej okazałości! 😄

A Wy co sądzicie o odnowie Jodłowego Gaju? Podoba się Wam zmiana, czy wolicie teraźniejszy klimat?

Do zobaczenia! 💚

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.