11 kwietnia 2017

Zajawka: zadania fabularne i nowe źrebaki

Hej!

Dzisiejszy dzień, tuż przed środową aktualizacją, zaobfitował w aż 2 zajawki!
Na początek może coś, na co wszyscy czekali już od kilku miesięcy, czyli...
zadania fabularne


Choć filmik jest naprawdę bardzo krótki, to od razu można się domyślić, o co chodzi.
Widoczne są postacie: Lisa, Linda oraz Alex, niestety na razie bez Anne, bo, jak dowiedzieliśmy się już jakiś czas temu, wkrótce będziemy mogli ją poznać.
Sama nie wiem, kiedy zadania się pojawią, ale myślę, że raczej nie jutro, lecz mogę się mylić. W każdym razie nie mogę się doczekać! Może zadania potrwają chociaż kilka dni, a nie jeden czy dwa, gdzie całość będzie trwała po 20 minut. Brakuje mi takich misji i liczę na to, że w najbliższym czasie będę mogła zaspokoić swoje pragnienie 😊

Czas na kolejną zajawkę, z którą spotkać mogliśmy się na Instagramie.
Pamiętacie może aplikację Star Stable Horses, w której mogliśmy zaopiekować się jednym ze źrebaków, a następnie przenieść je do naszej stajni w grze? Do tej pory do wyboru były 3 maści mustangów, a już niedługo do aplikacji przybędą kolejne 3 modele! Tym razem będą to najnowsze haflingery w trzech, zupełnie nowych odsłonach!


Według mnie koniki są bardzo urocze i na pewno przygarnę jednego z nich! Chyba nikt nie spodziewał się, że SSO zaskoczy nas kolejnymi odsłonami haflingerów, które nie występują w zbyt wielu umaszczeniach i są do siebie dość podobne. A tu proszę, taka sytuacja 😂

Co myślicie o źrebakach i czego oczekujecie od nowych zadań fabularnych? 
Śmiało piszcie! 😊

Tymczasem ja się żegnam, do zobaczenia! 💙

2 komentarze:

  1. Wiedziałam, że dojdą ;___; Oczywiście potem pomyślałam, że haflingery mają tylko jedną maść i będą max. 3 warianty... i po co ja kupowałam tego konia

    Co do fabuły... jeszcze do niej nie doszłam, a mam 18 lvl. Pozdro 😂

    Pozdrawiam (po raz drugi 😂)
    ~Zita Queencamp

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej xD Wreszcie zad. z fabuły ^o^ Ale żeby czekać ponad rok? xDD
    Co do haflingerów.. Najbardziej podoba mi się ten ciemny <3


    Pozdrawiam ♥
    ~Holly Mightynose B))

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.