26 kwietnia 2017

Nowa wersja Jodłowego Gaju

Witajcie!

Dziś nasz stary, poczciwy Jodłowy Gaj doczekał się renowacji! Kolejne miasteczko w Jorvik zyskało nowy styl, nowy klimat, nowy wygląd. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem z tego wszystkiego bardzo zadowolona i nawet nie ma co porównywać tego, co było wcześniej.


Nowy wygląd zyskały również latarnie wokół wioski.








Domowe okna zostały przyozdobione pięknymi kwiatami o żywych kolorach, a drzwi - ziołowymi wieńcami.





Również miejsce zakupu koni zostało powiększone, a przynajmniej sprawia takie wrażenie. Ciekawe, czy w pustych miejscach pojawią się wkrótce nowe wierzchowce?


Już na samym przekroczeniu bram odczuwamy wrażenie, jakbyśmy trafili do całkiem innego miejsca! Rozjaśnione drewno i bardziej wyraziste belki zrobiły swoje. Dodatkowo wieżyczka wraz z drabinkami tuż przy bramie wjazdowej dodają wrażenia, że znajdujemy się w forcie, wyodrębnionym od reszty świata. Bardzo się cieszę, że nowy wygląd nie zniszczył u mnie tego odczucia, a wręcz je pogłębił! 😊
Wszystkie budynki bardzo mi się podobają. Ławeczki, ogrodzenia są właśnie w takim stylu, jaki uwielbiam. Hm, co tu więcej dodać? Myślę, że jeśli nie widzieliście na własne oczy miasteczka, to jak najszybciej powinniście to zrobić, ponieważ o wiele lepiej samemu podziwia się takie miejsce, niż za zdjęciach.

Jodłowy Gaj stał się jednym z moich ulubionych miasteczek. Ten styl i wygląd nadaje takiego cudownego klimatu, jak pisałam w jednym z poprzednich postów. Póki co nie mam tu stajni, ale być może w przyszłości się to zmieni?

A jakie są Wasze odczucia związane z odnową JG? Jesteście pozytywnie zaskoczeni, czy raczej zawiedzeni?

Ściskam! 💙

3 komentarze:

  1. Ja uwielbiam Jodłowy Gaj! A teraz jeszcze bardziej! 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Jodłowy Gaj, a teraz jeszcze bardziej. Podoba mi się tam kompletnie wszystko. Powiększyli tam stajnię która ma z chyba 8 wolnych miejsc. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się ten styl i wgl.

    Ps. Co zrobić by te zdj się powiększały jak na nie najedziesz? c:
    ~Amanda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam kodu CSS, który znalazłam na Internecie, wystarczy wpisać to, czego szukamy. Bardzo polecam takie rozwiązania. ^^

      Usuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.