25 kwietnia 2017

Niewielkie zmiany

Cześć!

Jak pewnie mogliście zauważyć, na blogu powoli wprowadzam małe poprawki. Zmieniłam moje dawne, rozwijane Menu na takie "tradycyjne", jakie oferuje blogger. Dlaczego? Otóż dodanie chociażby jednej zakładki  czy zmiana jej nazwy wiąże się w tym, że muszę na specjalnej stronie calutkie menu tworzyć od nowa. Pomimo wczytania kodu HTML, zapisują się jedynie linki stron, a nie ustalony wcześniej przeze mnie wygląd. Takie rozwiązanie jest dla mnie o wiele łatwiejsze i raczej nie wrócę do rozwijanego Menu, no chyba że znajdę lepszą stronę, albo po prostu inny sposób na przedstawienie Menu. 

Co jeszcze? Staram się dodawać nowe zakładki, na razie udało mi się jedynie przygotować znaleziska w DUD, które bardzo długo czekały na pojawienie się tu, na blogu. Dodałam także na razie jedną zakładkę, ale jak wyżej pisałam, w planach mam jeszcze więcej, by ułatwić Wam i nowym w świecie Star Stable grę. Może to oczywiście trochę zająć, ale na pewno zostaniecie powiadomieni, gdy zakończę dodawać nowości. 😊

Spróbuję także dodać etykiety, których nigdy na mim blogu nie było i z pewnością w jeden dzień wszystkiego nie zrobię, ale być może małymi kroczkami się uda? 😂

A może Wy macie jakieś pomysły, co mogłabym wprowadzić na bloga? Bardzo chętnie przyjmę wszystkie propozycje i przemyślę. Chcę, by Star Stable z Daniem się rozwijał, ale nie uda mi się tego osiągnąć bez Waszej pomocy. Jeśli więc macie pomysły czy sugestie, co mogłoby się tu pojawić, co ułatwi innym grę czy posługiwanie się blogiem, to piszcie śmiało! Mam nadzieję, że mnie nie zawiedziecie. 😁

Póki co to wszystko, a więc kłaniam się niziutko i  uciekam! 💛

6 komentarzy:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.