18 kwietnia 2017

Zadania fabularne: przygotowania czas zacząć!

Cześć!

To już trzeci dzisiejszy post, dawno tego nie było, prawda? 😁

Jak wszyscy wiemy, już jutro kolejna część zadań fabularnych. Ale chwila, co tu pisać o zadaniach, skoro dopiero w środę po aktualizacji wszystkiego się dowiemy? O jakie przygotowania chodzi? 
Właśnie. Chciałabym napisać tu o małych przygotowaniach do tego, aby jutrzejsza rozrywka rozpoczęła się dla nas dużo szybciej, a przy tym mniej nerwowo 😜
Na pomysł wpadłam dziś, podczas gry, dzięki mojej znajomej - Antosi, która właśnie powiedziała mi o takich swoich małych "przygotowaniach" przed każą aktualizacją.
Dzięki Antoś! 💗

Jak to wygląda zazwyczaj?

Jeśli zdążymy jeszcze dziś lub jutro przed aktualizacją zalogować się do gry, możemy wszystko sobie przygotować na te chwile po aktualizacji. Jak to zazwyczaj wygląda? Już chcemy lecieć zrobić zadania, ale wcześniej musimy jeszcze wybrać odpowiedniego konia i strój, co często pochłania trochę naszego cennego czasu, a przez to jesteśmy coraz bardziej zniecierpliwieni. I właśnie w tej kwestii przybywam z pomocą! 

Pierwsza sprawa - wybór konia!

Tu raczej nie trzeba nic tłumaczyć. Po prostu od razu planujemy, na którego wierzchowca chcemy dosiąść podczas wykonywania ekscytujących zadań. Mamy czas, więc możemy się trochę zastanowić. Ja postawiłam na mojego startowca - Willa. 💖


Następny etap - strój!

Właśnie ten element przygotowań do wyruszenia w pikselowy świat zabiera nam często najwięcej czasu; no, chyba, że na okrągło jeździmy w jednym komplecie, lub mamy go wcześniej przygotowanego w szafie. Ale ci, którzy tak jak ja lubią "na świeżo" tworzyć nowe zestawy i wyglądać jak najlepiej, takie przebranie się dzień wcześniej naprawdę zaoszczędzi dużo czasu następnego dnia, a także ciągłych nerwów i pytań: "Co założyć? Jakiego koloru zestaw wybrać?". Gorąco polecam wszystkim takim właśnie osóbkom. 😂


Czy na pewno jesteśmy gotowi?

Koń jest, sprzęt jest, strój też... Co by tu więcej?
Aaa, tak! O mało zapomnielibyśmy o rzeczach, które mogą się nam jutro przydać, a są to przedmioty otrzymywane podczas wcześniejszych zadań. Bo kto wie, może akurat będzie potrzebny "odkurzacz" do Pandorii, lornetka, różdżka, a może Światło Aideen? Ja zdecydowanie wolę to wcześniej włożyć do inwentarza, aby podczas zadań uniknąć jazdy do stajni tylko po te kilka rzeczy, skoro wcześniej mogłam o tym pomyśleć. A więc nie zapomnijcie o tych przedmiotach! Nie wiemy, czy na pewno będą potrzebne, lecz przezorny zawsze ubezpieczony! 😉


Co jeszcze?

Teoretycznie mamy wszystkie potrzebne nam przedmioty. Następne rady tyczą się jednak bardziej osób narażonych na lagi. Pamiętajmy, że fabuła to jedna z najbardziej wyczekiwanych przez graczy aktualizacji, przez co gra może być jutro mniej stabilna poprzez obciążenie serwerów. Dodatkowo klasy 1 i 2 gimnazjum mają wolne dni, gdyż trzecie klasy zaczynają od jutra pisać egzaminy. Dzięki temu możliwe jest, że w grze już od czasu otworzenia serwerów będzie dużo graczy. Ale, aby choć troszeczkę zmniejszyć lagi, możemy już dziś pobawić się trochę ustawieniami gry. Chodzi mi tu o wyłączenie efektów dodatkowych oraz cieniowania, a także ustawienie najmniejszej wartości grafiki. Jeśli jednak gracie tak na co dzień, ten punkt możecie śmiało ominąć. 😊 


Na zakończenie dnia w grze, możemy dodatkowo udać się w mniej zaludnione miejsce. Dlaczego? Otóż bywa tak, że już podczas logowania się do serwera, po chwili wywala nas z gry. Znajdowanie się w takim miejscu już na starcie daje nam większe szanse na to, że "Błąd sieci" nie wyskoczy nam od razu po zobaczeniu naszej postaci. Dlatego omińmy Moorland czy Farmę Steva, a chodźmy np. do Głuchych Lasów, czy innego, mało odwiedzanego miejsca. 


Wszystko gotowe? Koń, zestaw, ustawienia pozmieniane? W takim razie możemy wylogować się z gry i czekać na następny dzień i zadania. Pamiętacie, że jeśli nie macie bądź skończyła się Wam pomoc stajennej, możecie kupić ją przez telefon, używając aplikacji Star Stable Friends. To także pozwoli zaoszczędzić czas, a także zrezygnować z udania się do własnej stajni, by takową pomoc zakupić. 😁

Mam nadzieję, że ten mały "poradnik" choć trochę Wam się przyda! A jeśli nie zdążyliście go przeczytać tuż przed główną fabułą, to być może wykorzystacie w przyszłości, w innych sytuacjach?

Przy okazji, jak wspominałam, już jutro rozpoczynają się egzaminy gimnazjalne! Chciałabym życzyć wszystkim uczniom klas trzecich powodzenia w tych testach, abyście napisali jak najlepiej i byli zadowoleni z wyników! 😄

Ściskam cieplutko! 💖

6 komentarzy:

  1. Przydatny i fajny post :) Ja bym do niego jeszcze dodała, aby opróżnić inwentarz z niepotrzebnych rzeczy, ponieważ w zadaniach być może coś trzeba będzie tam przechować, a jeśli zabraknie miejsca w inwentarzu, trzeba będzie jechać do stajni go opróżnić. Ale jak już mówiłam, bardzo fajny post ^^
    ~Sasha Bluestep

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym, jednak zapomniałam dopisać 😂 Ale bardzo dziękuję! 😊

      Usuń
  2. Zarąbisty post, Danio. Przyda się xd Miałam ten komentarz napisać wczoraj wieczorem, ale nie miałam czasu xd Napisz mi na pocztę na sso, kiedy będziesz, (jak Ci się chce oczywiście xd). Jeszcze raz: zarąbisty oraz przydatny post, mój ziemniaczQu 8)
    ~Hols Mightynose (buraczeq, selereq czy co tam chcesz xd)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się przygotowywałam dzień wcześniej i zabrałam te wszystkie rzeczy jak różdżka, światło Aideen ze sobą ,,w razie czego" XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg czuje sie dumna z siebie

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.