17 czerwca 2017

Movie Scene Challenge

Cześć!

Przyszła pora na drugi challenge, do którego dostałam nominację. Jest on autorstwa
Klary Winterdaughter, a nominowana zostałam przez Amandę Mcwill.

O co chodzi?
Przyznam, że challenge sam w sobie jest naprawdę bardzo ciekawy i pomysłowy i cieszę się, że zostałam do niego nominowana! 😄
Polega on na tym, aby znaleźć zdjęcie sceny z wybranego filmu (nie musi być w tematyce konnej), a następnie odwzorować to zdjęcie w grze! Chodzi o to, by kard z filmu był jak najbardziej podobny do wykonanego przez nas zdjęcia. 😊

Na początku zastanowiłam się, z jakiego filmu zdjęcie chciałabym odwzorować. Jako, iż film "Wicher" jest ostatnio dość popularny - zrezygnowałam z niego. Chciałam wybrać coś innego. Po chwili przypomniałam sobie o pewnym filmie z dzieciństwa i to do niego postanowiłam wykonać zdjęcia. Jaki był to film? Cóż, tu Was zaskoczę, gdyż była to "Hannah Montana", prawdopodobnie "Hannah Montana Forever", lecz nie mam 100% pewności. Jako mała dziewczynka uwielbiałam zarówno ten film, jak i piosenki, lecz chyba nie byłam jedyna. xD
Główna bohaterka posiadała siwego konia, który nosił imię Blue Jeans. Znalazłam zdjęcie, które chciałam odwzorować, jednak na przeszkodzie stanęła mi nowa kamerka. Oddalała ona znacząco postać, gdy włączyłam opcję prowadzenia konia, gdyż było to niezbędne. Po wielu nieudanych próbach i zdjęciach zrezygnowałam i postanowiłam znaleźć inny film.

Po żmudnych poszukiwaniach trafiłam na "Skok po marzenia" i to właśnie kadr z tego filmu odwzorowałam!

Kadr z filmu

Moje odwzorowanie

Film ''Skok po marzenia" opowiada o pewnej nastolatce, która spotkała w swoim życiu konia pinto o imieniu Checkers. Nawiązała z nim nić sympatii, jednak musiała wkrótce pożegnać się z koniem. Mimo to udało jej się przekonać właściciela do tego, by przygotować konia do zawodów skokowych. Nikt ni wierzył w jego możliwości ze względu na to, że był to właśnie koń pinto.
Nie będę więcej Wam opowiadać tej historii. Przyznam, że sama nie za dobrze ją pamiętam, gdyż film oglądałam kawał czasu temu w telewizji. Mimo to, jeśli chcecie, możecie w wolnej chwili odtworzyć film i przekonać się, czy warto go obejrzeć!

Zdjęcie wykonałam na Złotych Polach. Trudno było znaleźć mi inne, dobre miejsce, które w miarę pasowałoby do klimatu zdjęcia z filmu. W programie graficznym nałożyłam także zachodzące słońce pomiędzy górami, gdyż w SSO znaleźć je można jedynie w DZW, przy Stajni Złotych Liści, co z kolei nie pasowałoby do kolorystyki zdjęcia. Postanowiłam więc wziąć sprawy we własne ręce i samodzielnie nałożyć słońce. 😂


Cóż, myślę, że udało mi się w miarę możliwości wykonać to zadanie. Choć praca nie była łatwa, to w rezultacie wszystko wyszło świetnie, a i bawiłam się przy tym całkiem dobrze!

Nominuję: 

 Miłej zabawy! 💚

13 komentarzy:

  1. Dzięki za nominację ! Szczerze rzadko oglądam filmy, więc będzie to dość trudne zadanie xD Muszę się porządnie zastanowić, ponieważ chciałabym aby to jednak był film o koniach, a takich filmów to już w ogóle nie oglądam. xd Spróbuję zrobić challenge jak najszybciej, ale jak już mówiłam, zadanie nie jest łatwe.
    ~Sasha

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy jak się nie jest nominowanym, można zrobić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację! Oczywiście już wykonałam zadanie i możesz wpaść i zobaczyć wyniki mojej pracy. :D ~Brania

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci wyszło! Dziękuję za podlinkowanie mojego bloga. :-)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.