11 czerwca 2017

Odnowione konie arabskie

Hej!

W ostatnią środę do gry zostały dodane odnowione konie arabskie! Jestem pewna, że już się z nimi zapoznaliście, jednakże ja chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na ich temat. Nie przedłużając, zaczynajmy!

Na początek informacje ogólne. Jak wiadomo, pojawiły się 3 maści tychże koni: 
kara, gniada i kasztanowata. Pierwszy z nich dostępny jest w Forcie Pinta, natomiast dwa ostatnie znajdują się na Farmie Goldspur w Urodzajnych Hrabstwach. Każdy z nich kosztuje 969 Star Coins, a żeby je zakupić należy osiągnąć minimum 10 poziom.


Moim faworytem wśród nich został gniadosz, jednak nie od razu. Gdy zobaczyłam zdjęcia, byłam średnio zadowolona z odnowionej rasy. Co ciekawe, gniady koń nie podobał mi się ani trochę. Planowałam poczekać na kolejne maści, jednak potem moją uwagę przykuł karus. Postanowiłam to właśnie jego zakupić. Kiedy jednak zalogowałam się do gry pierwszy raz od tej aktualizacji, zmieniłam zdanie. Kary arab zszedł na drugi plan. Udałam się na Farmę Goldspur, by obejrzeć 2 pozostałe wierzchowce. No i tu gniadosz mnie wręcz zachwycił. O ile na zdjęciu moim zdaniem wyszedł okropnie, o tyle w grze wygląda cudownie. Zerknęłam jeszcze na kasztanka, jednak ten nie specjalnie przypadł mi do gustu. Postawiłam więc na gniadego araba, który po chwili wylądował w mojej stajni z imieniem Rubyflyer. Dlaczego właśnie tak? Nie miałam pomysłu na imię, lecz gdy kliknęłam na właśnie tego konia, Rubyflyer pojawił się na samym początku jako losowy. Stwierdziłam "Hej! Ruby jest dla niego idealne, świetnie pasuje do maści!". Chciałam znaleźć coś zamiast "flyer', ale po chwili pomyślałam, że to pełne imię bardzo mi się podoba. A zatem przywitajcie Rubina!










Nie wiem jak Wy, ale oczarowałam się tym koniem. Uwielbiam jego chody, a kiedy skacze... 😍
Wydaje mi się bardzo lekki i zgrabny, a jazda na Rubinie sprawia mi ogromną przyjemność! Dodatkowo podczas tej sesji odkryłam kilka ciekawych ustawień kamery, które na pewno będę wykorzystywać w przyszłości. 😁

A jakie jest Wasze zdanie na temat odnowionych arabów? Kupiliście któregoś, czy może czekacie na kolejne maści?

Ściskam! 💜

6 komentarzy:

  1. Ja i tak będę mogła kupić arabka w przyszłym tygodniu (wtedy ubierają mi się SC). Szczerze mówiąc to wszystkie podobają mi się na swój sposób. Pewnie w tą środę dodadzą nowe maści jak to mają w zwyczaju, ciekawi mnie jednak czy dodadzą je do aplikacji czy do gry ponieważ maści Arabów jest dużo. A i w ostatnim napisałaś Anglików a nie arabów ;)
    -Ada Fishnight

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O najwidoczniej coś mi się pokręciło xD Już poprawiam, dzięki!

      Usuń
    2. Zdarza się xD

      -Ada Fishnight

      Usuń
  2. Według mnie to trochę takie plastiki ale są śliczne hshsh
    ~Holly Mightynose

    OdpowiedzUsuń
  3. Fojne te araby. Chyba kupię dwa, gniadka i kasztanka ^^

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.