14 czerwca 2017

Nowy wygląd strony

Hej!

Jeśli jeszcze ktoś nie zauważył, to w tym tygodniu została odświeżona główna strona internetowa Star Stable! Aby ją zobaczyć, kliknij TUTAJ.


Nie będę tu nawalała zdjęciami, ponieważ równie dobrze sami możecie dokładniej przyjrzeć się najnowszej wersji strony głównej gry.

Jakie jest moje zdanie na jej temat?
Jestem bardzo zaskoczona, że w końcu ta strona nie jest cała różowa, a nawet pojawiło się trochę czerni. Jest teraz schludnie i przejrzyście, całość naprawdę świetnie się prezentuje! Dodatkowo na głównej stronie możemy zobaczyć zarówno aktualności, parę ofert, dowiedzieć się więcej o grze, a także poznać aplikacje, jakimi gra dysponuje. Wystarczy po prostu "zjechać" na dół.

Co u więcej mówić? Strona ma wiele zalet i bardzo ładny styl. Myślę, że to najlepszy jak na razie jej wygląd. 
A jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Podoba się Wam nowa strona, czy przyzwyczailiście się do dawnych różów?

Trzymajcie się! 💙

3 komentarze:

  1. Cześć Danio, widziałaś nominacje? Wykonasz challange? https://juliabeefoot.blogspot.com/2017/06/nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Kilka dni temu wykonałam ten challenge, możesz go zobaczyć tu:
      http://starstable-danio.blogspot.com/2017/06/star-stable-questions-challenge.html

      Usuń
  2. Ja przyzwyczaiłam się do tamtych różów, ale ta strona jest o wiele ładniejsza.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.