15 czerwca 2017

★ Druga rocznica bloga ★

Witam!

Tak, tak! Dziś 15 czerwca, a to oznacza, że dokładnie 2 lata temu na tym blogu pojawił się pierwszy post powitalny i rozpoczęłam na nim swoją działalność. Nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko mija! Na początek może cofnijmy się w czasie do zarówno pierwszego posta (tak jak rok temu) oraz do posta z okazji pierwszej rocznicy!

Aby przejść do tego posta, kliknij na obrazek

Natomiast, aby zobaczyć zeszłoroczny post, kliknij TUTAJ! Tak, tutaj na mnie 😁

Chciałabym tu krótko przytoczyć historię mojego blogowania.
Cóż, może zacznę od tego, dlaczego to w ogóle zaczęłam? Być może wiecie, a być może nie, ale zanim rozpoczęłam przygodę z blogiem bardzo chciałam gdzieś się udzielać. Czy to na Fb, czy na Youtube, czy właśnie na blogu. Stwierdziłam, że nagrywanie filmów i ich montaż nie jest moją mocną stroną, więc najszybciej odrzuciłam tę opcję. Po wielu rozmyślaniach w końcu postanowiłam zacząć z blogiem!
Moją inspiracją stała się Melissa Seahall, pewnie jak dla większości początkujących blogerek. Pamiętam, jak zawsze starałam się mieć wszystko podobne do niej, jak chciałam pisać podobne posty oraz w miarę zbliżony wygląd bloga. Teraz uważam takie zachowanie jako coś... nie na miejscu? W sumie nie mogę znaleźć innego określenia. Ale myślę, że powoli stawałam się bardziej, hm, "niezależna"? Chodzi mi o to, że zaczęłam szukać bardziej swojego stylu i coraz mniej zwracałam uwagę na inne, bardziej doświadczone blogerki. Nie mówię jednak o tym, że przestałam czytać ich blogi bądź przestały mi się podobać. Nie! Mówię o tym, że zamiast kopiować wszystko, zaczęłam racjonalnie myśleć, próbować nowych rzeczy bez większego wpływu innych. I tak oto jestem! Oczywiście bywają u mnie częste załamania, braki czasu czy pomysłu, kiedy mam ochotę wszystko rzucić i usunąć bloga. Cóż, mam nadzieję, że ta chwila nie nastąpi szybko! 😃

Jejku, naprawdę nie wiem co powiedzieć! Jestem dumna zarówno z siebie, że udało mi się tyle osiągnąć, że innym podoba się moja działalność, ale także z Was, że ciągle mnie wspieracie, obserwujecie bloga, dajecie kolejne pomysły. Bez Was nie już dawno nie byłoby tego bloga i jestem Wam naprawdę niezmiernie wdzięczna! 💖


Z pewnością wiecie, pamiętacie, że rok temu z okazji pierwszej rocznicy odbył się konkurs. Póki co nie mam czasu i sił, by znów coś zorganizować, ale jeszcze w tym roku kalendarzowym z pewnością coś zrobię! 

Jeśli chodzi o dziś, to raczej to wszystko. Niestety ten rok był dla mnie bardzo męczący, trudny, a i przez pierwszy miesiąc wakacji będę mieć zapewne mniej czasu. Mam nadzieję jednak, że nie gniewacie się za to, że z okazji rocznicy dodaję tylko posta i nie organizuję czegoś większego. Może za rok się uda? Trzymajcie kciuki! 💜



10 komentarzy:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.