9 czerwca 2017

Star Stable Questions - Challenge

Witam ponownie!

Tak jak obiecałam, wstawiam jeszcze dziś posta. Jest to challenge autorstwa Lany Hawkson, a nominowała mnie do niego Amanda Mcwill, za co bardzo dziękuję!
Chodzi w nim po prostu o to, by udzielić odpowiedzi na kilka pytań. 😊
Zaczynajmy więc!

1. Zmieniłabyś swoją nazwę?
Raczej nie. Myślę, że już kiedyś odpowiadałam na takie lub podobne pytanie, ale mogę to powtórzyć. Przez cały okres gry w Star Stable bardzo przywiązałam się do swojego imienia i nazwiska i nie wyobrażam sobie, żeby wszyscy zwracali się do mnie inaczej niż "Danio" wzięte od "Danieli". Natomiast nazwisko przypomina mi o mojej dawnej bardzo dobrej znajomej, która miała je takie samo i uważałyśmy się za "siostry". Ah, uwielbiam wspominać te czasy! 😍

2. Co myślisz o Jorviku Gorącokrwistym? Często na nim jeździsz?
W zasadzie lubię swojego startowca. Gdy zaczynałam grę, gniadosze były moją ulubioną maścią więc i takiego wierzchowca wybrałam. Niestety dosiadam go dość rzadko, ponieważ przeważnie czas wolny na SSO wykorzystuję na trening pozostałych koni. Mimo to bardzo go lubię, a jazda na Will'u przypomina mi stare czasy zabaw w Moorland. 😂

3. Na jakim koniu najczęściej jeździsz?
Jak pisałam wyżej - na tym, którego aktualnie trenuje. Gdy jednak odpuszczam to sobie na jakiś czas, staram się wybierać losowe wierzchowce, takie, na których dawno nie jeździłam. Nie mam określonej rasy czy konia.

4. Cel na 2017?
W życiu realnym to na pewno regularna jazda konno, zwłaszcza na wakacjach. Chcę także spędzać więcej czasu na dworze, z rodziną, zwiedzić nowe miejsca i świetnie się bawić. Jeśli natomiast chodzi o grę i bloga, to chcę znaleźć czas na zrobienie wyzwań i zmontowanie filmów, gdyż naprawdę mi to obecnie nie idzie xD Chętnie odświeżyłabym wygląd bloga, jego ogólny szablon, lecz póki co brak pomysłów. Oczywiście rozszerzenie bloga, wprowadzenie kolejnych zakładek, które mogłyby pomóc graczom.

5. Co robisz w wolnym czasie na SSO?
Najczęściej trenuję, robię zadania. Gdy z tego rezygnuję, lubię jeździć bez celu po wirtualnym świecie Jorvik, zwiedzać tereny, wybrać się na zakupy czy pojechać sobie na jakieś mistrzostwa. Gdy mam czas, uczestniczę również w spotkaniach klubowych.

6. Czy jest coś, czego żałujesz w grze?
Myślę, że niektórych zakupionych rzeczy. Gdy jakiś czas temu był bug na darmowe szylingi, zrobiłam ogromne zakupy i kupowałam wszystko, co tylko wpadło mi w oko. Skończyło się na tym, że duża część tych ubrań gnije w szafie, gdyż nie pasują do pozostałych rzeczy.

7. Masz swój ulubiony wyścig?
Bardzo lubię wszelkie parkury, dlatego tor przeszkód u Marleya oraz te na ujeżdżalni wykonuję z wielką przyjemnością!

8. Ulubiona postać w grze?
Hm, szczerze nie mam pojęcia, kogo by tu wybrać. Jedną z takich osób jest Elizabeth, może jeszcze Pani Holdsworth. Wydają się one takie ciepłe i kochane, że aż chce się do niech przytulić! 😊 Lubię też Alex; jest zabawna, wyluzowana, ale i stanowcza i odpowiedzialna. Uwielbiam wykonywać z nią wszelkie zadania!

9. Co zawsze masz przy sobie w inwentarzu?
Wodę, szczotkę, kopystkę i coś do jedzenia dla konia, jak siano i owoce. Nie brakuje też u mnie stroju i sprzętu klubowego. Jest ciągle przy mnie, abym nie musiała na szybko szukać go po całej szafie. Znajduje się tam także bilet do autobusu. 

10. Co byś dodała lub zmieniła w Star Stable?
Jedną rzeczą, jaką bym zmieniła, jest dodawanie koni do gry. Pojawiają się one mniej więcej co miesiąc, jak dla mnie o wiele za często. Do tego potem jest wiele skarg na wierzchowce; a to mogli się bardziej postarać, a to ciekawsze maści mogły być, a to budowa okropna... Moim zdaniem konie powinny być dodawane może co 2 miesiące? Wtedy gracze mieliby szansę więcej zaoszczędzić, wytrenować więcej koni, by później nie mieć kolejnych zaległości z tym związanych.
Co do nowości, które chciałabym w grze, to marzę o możliwości przesyłania prezentów i pieniędzy. Już jakiś czas temu rozwijałam ten pomysł, jednak tu nie będę się rozpisywać. Może to nie wydaje się być bezpieczną opcją, lecz można by wprowadzić jakieś hasła oraz wymagać, aby obaj gracze (ten, który wysyła prezent i ten, który go przyjmuje) byli dostępni w grze. Ja osobiście mam dodatkowe konta, na których zgromadziła się ogromna liczna Star Coins i po prostu marzę, by przesłać je jakoś na swoje konto xD

Nominuję:

A więc do zobaczenia! 😀

1 komentarz:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.