23 czerwca 2017

Początek wakacji

Cześć!

Ponownie witam w ten piękny (nie) dzień! W końcu nadszedł wyczekiwany przez wszystkich uczniów dzień, czyli początek wakacji!
Bardzo cieszę się, że ten rok szkolny dobiegł końca. Był on dla mnie dość ciężki, momentami byłam wręcz załamana. Na szczęścia wszystko potoczyło się dobrze. Ze świadectwa jestem bardzo zadowolona. Dostałam również książkę i nie mogę się doczekać, aż zacznę po kolei przewracać następne strony i przenieść się do świata danej powieści.

A jak Wam minął ten rok? Był dla Was jednym z trudniejszych, czy nie było aż tak źle? Do której klasy idziecie we wrześniu? Mnie czeka 3 klasa gimnazjum i wiążący się z tym test, jednak póki co staram się o tym nie myśleć, nie stresować się i cieszyć się wakacjami!

Właśnie, wracając do wakacji - wybieracie się gdzieś? Obóz, kolonia, może wyjeżdżacie
z rodziną? Ja raczej zostaję w domu, jednak planuję spędzać dużo czasu z bliskimi, na dworze, częściej jeździć konno. Do tego zamierzam nadrobić zaległości związane z blogiem i kanałem, m.in. wyzwania i szczerze mówiąc nie wiem, jak mi się to uda, skoro nie będę poświęcała 24h na komputer. Cóż, trzymajcie kciuki, by jakoś to poszło! 😊


Na koniec chcę życzyć Wam wesołych, a przede wszystkim zdrowych i bezpiecznych wakacji! Nie pykajcie za dużo w koniki, poświęćcie ten czas znajomym i rodzinie 💙


1 komentarz:

Spodobał Ci się post? Masz jakieś rady, sugestie, pytania? Zostaw po sobie ślad w postaci komentarza, będzie mi naprawdę bardzo miło i z pewnością przeczytam każde Twoje słowo! Jednak przed tym pamiętaj o kilku zasadach:
► Nie używaj wulgaryzmów, nie obrażaj innych komentujących.
► Staraj się używać poprawnej polszczyzny, pamiętaj o ortografii oraz interpunkcji.
► Swoją opinię postaraj się umieścić w jednym, maksymalnie dwóch komentarzach, by nie robić spamu.
► Nie rozsyłaj łańcuszków, linków do fałszywych bądź niebezpiecznych stron.

UWAGA: Jeśli zobaczysz gdzieś link do stron mówiących o hackach do gry, pod żadnym pozorem NIE KLIKAJ w niego. Takie komentarze są przeze mnie usuwane, gdy tylko je widzę.